Kuba Wojewódzki zyskał 230 tys. widzów i znów lideruje
Dziesiąty sezon programu „Kuba Wojewódzki” cieszy się większą o 230 tys. widzów oglądalnością niż nadawany rok wcześniej w TVN ósmy sezon. Talk-show wrócił na pozycję lidera w swoim paśmie emisji.
Trzy pierwsze odcinki najnowszej edycji programu Kuby Wojewódzkiego obejrzało średnio 1,81 mln widzów przy udziale wynoszącym 21,78 proc. w grupie 4+ i 24,70 proc. w 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl. To wyniki zdecydowanie lepsze od tych, które notowała emitowana w analogicznym okresie ub.r. ósma seria formatu. Po trzech wydaniach oglądało ją bowiem 1,58 mln osób, a udział stacji wynosił odpowiednio 19,14 proc. i 22,62 proc. (więcej na ten temat).
W paśmie emisji „Kuby Wojewódzkiego” (wtorki 22.30 - 23.30) TVN wygrywa z konkurencją zarówno w grupie 4+ jak i w 16-49. W pierwszej z tych grup drugie miejsce zajmuje Polsat z wynikiem na poziomie 13,56 proc. (nadaje wtedy “CSI: Kryminalne Zagadki Nowego Jorku”, filmy), a dalej są: TVP 1 (12,79 proc.) i TVP 2 (12,33 proc.). Wśród widzów w wieku 16-49 lat kolejność stacji jest taka sama, a Polsat osiąga 15,99 proc.
Z profilu widowni talk-show wynika, że oglądają go najchętniej kobiety, widzowie w wieku od 25 do 44 lat oraz pomiędzy 50. a 59. rokiem życia, mieszkańcy średnich i dużych miast oraz osoby z wykształceniem średnim i wyższym.
Oglądalność 10. serii “Kuby Wojewódzkiego”
Data | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
06-09-2011 | 1 643 579 | 18,27% | 21,75% |
13-09-2011 | 1 824 903 | 23,10% | 24,74% |
20-09-2011 | 1 961 501 | 24,42% | 28,02% |
Średnia | 1 810 023 | 21,78% | 24,70% |
Widownia konkurencji w czasie emisji talk-show
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
TVN -Kuba | 1 810 023 | 21,78% | 24,70% |
Polsat | 1 114 745 | 13,56% | 15,99% |
TVP 1 | 1 051 993 | 12,79% | 12,01% |
TVP 2 | 1 013 934 | 12,33% | 8,02% |
Profil widowni “Kuby Wojewódzkiego”
ADH % | AFF | ||
Płeć | Mężczyźni | 35,48% | 74 |
Kobiety | 64,52% | 125 | |
Wiek | 4-9 | 0,47% | 8 |
10-15 | 1,73% | 25 | |
16 - 19 | 3,69% | 66 | |
20 - 24 | 5,01% | 64 | |
25 - 29 | 9,87% | 111 | |
30 - 34 | 10,67% | 129 | |
35 - 39 | 10,47% | 142 | |
40 - 44 | 10,02% | 156 | |
45 - 49 | 5,87% | 85 | |
50 - 54 | 9,81% | 122 | |
55 - 59 | 12,53% | 162 | |
60+ | 19,86% | 98 | |
Wlk. miasta | Wieś | 25,05% | 64 |
< 50 tys. | 22,02% | 92 | |
50-100 tys. | 10,85% | 126 | |
100-200 tys. | 12,76% | 158 | |
> 200 tys. | 29,33% | 146 | |
Zawód | Top management | 13,23% | 152 |
Pracownicy średniego szczebla | 23,31% | 155 | |
Pracownicy fizyczni i rolnicy | 19,48% | 98 | |
Emeryci | 26,51% | 103 | |
Inni | 17,48% | 57 | |
Wykształcenie | Podstawowe | 39,63% | 88 |
Średnie | 40,58% | 137 | |
Wyższe | 17,59% | 140 | |
Inne | 2,20% | 17 |
Dołącz do dyskusji: Kuba Wojewódzki zyskał 230 tys. widzów i znów lideruje
najlepszy program w polskiej tv