SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kryształowe wilki, cyfrowi ninja i potwory z kamienia jako najgorsi ludzie w reklamie Pepsi (wideo)

Arabski oddział Pepsi prowadzi na terenie Arabii Saudyjskiej kampanię reklamową pod hasłem „Hand in Hand, We Can”. Reklama przygotowana wspólnie przez Impact BBDO Jeddah i Glassworks Barcelona pokazuje, jak sześciu arabskich sportowców walczy z demonami.

W nowym spocie Pepsi na rynku arabskim pokazano, jak sześciu sportowców z Arabii Saudyjskiej toczy na pustyni – zarówno w pojedynkę, jak i razem - walkę z demonami. Uosobieniem tych demonów są np. cyfrowi wojownicy ninja, kryształowe wilki, czerwone, magiczne kule, a na końcu - olbrzymi potwór z kamienia.

Gdy w pewnym momencie jeden z piłkarzy otwiera puszkę Pepsi, nagle pojawia się cała armia piłkarzy, rzesza rycerzy. Wszyscy łączą się w walce z gigantycznym potworem.

Reklama ta ma być metaforą realnego życia. Ma pokazywać, że trzeba łączyć się z innymi po to, by wspólnie móc podejmować ekstremalne wyzwania.

Za kreację reklam odpowiadają agencje Impact BBDO Jeddah i Glassworks Barcelona. Produkcją zajęła się firma Sauvage.

Dołącz do dyskusji: Kryształowe wilki, cyfrowi ninja i potwory z kamienia jako najgorsi ludzie w reklamie Pepsi (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl