Korzystanie z wielu mediów jednocześnie wyjątkiem, a nie regułą
Ludzie często korzystają z wielu mediów jednocześnie, ale wprzypadku najważniejszych z nich (telewizja, prasa, internet) wielukonsumentów skupia się wyłącznie na jednym medium.
Z badania o nazwie 'MediaDay' przeprowadzonego przez firmę MRIwynika, że połowa lub więcej korzystania z mediów w domu występujegdy konsument jest zaangażowany wyłącznie w jedno (z wyjątkiemradia) medium - informuje serwis MediaPost Publications.
Przykładowo średnio 55 procent czytania prasy codziennej w danymdniu występuje gdy konsument nie jest zaangażowany w żadne innemedium. W przypadku internetu wskaźnik ten wyniósł 53,8 procenta,czasopism 53,6 procenta, a telewizji 49,4 procenta. Tylko wprzypadku radia był on dużo niższy (28,3 procenta).
Ponadto gdy badani korzystali z więcej niż jednego mediumjednocześnie, najczęściej była to telewizja plus inne medium. Wrazz oglądaniem telewizji występowało 19 procent czytania czasopism,17,4 procenta korzystania z internetu oraz 15,3 procenta czytaniaprasy codziennej.
źródło: MediaPost Publications
Dołącz do dyskusji: Korzystanie z wielu mediów jednocześnie wyjątkiem, a nie regułą