SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

'Kontakt' TVP 2 zdecydowanie przegrywa z konkurencją

Nowy magazyn reporterski TVP 2 "Kontakt" ma po czterech wydaniachznacznie mniej widzów niż nadawane w tym czasie propozycjekonkurencji. Oglądalność programu jest tylko o połowę wyższa niż wemitowanego w tym samym czasie magazynu reporterskiego TVN 24"Prosto z Polski".

"Kontakt" zadebiutował na antenie Dwójki 23 marca br. i nadawanyjest od poniedziałku do czwartku o 17.30. Średnia widownia czterechwyemitowanych odcinków programu wyniosła 660 tys. osób, dając TVP 25,54 proc. udziału w grupie 4+ i 5,85 proc. w 16-49. To tylko niecowięcej niż stacja ta miała w poprzednim tygodniu, gdy w paśmie"Kontaktu" emitowała powtórki reportaży - oglądało je pół milionawidzów przy udziale wynoszącym odpowiednio 4,19 proc. i 3,80 proc.- wynika z danych AGB Nielsen Media Research dlaWirtualnemedia.pl.

W paśmie emisji magazynu Dwójka przegrywa ze wszystkimi swoimikonkurentami, którzy cieszą wtedy znacznie większą widownią.Liderem w tym czasie jest Jedynka, emitująca "Temat dnia" i "Klan",które ogląda 4,73 mln widzów. Na drugim miejscu plasuje się TVN("Sędzia Anna Maria Wesołowska"; 2,46 mln), a na trzecim - Polsat("Ostry dyżur"; 1,21 mln).

Widownia "Kontaktu" jest tylko nieco ponad dwa razy wyższa niżoglądalność emitowanego w tym samym czasie przez TVN 24 (ma dwarazy mniejszy zasięg i ponad pięć razy niższą średnią oglądalnośćniż TVP 2) programu reporterskiego "Prosto z Polski", który wzeszłym tygodniu miał w paśmie magazynu Dwójki 313 tys. widzów i2,62 proc. udziału.

Z danych telemetrycznych wynika, że "Kontakt" oglądają główniekobiety, widzowie w wieku od 30 do 34 lat, od 45 do 49 lat orazpowyżej 55. roku życia, mieszkańcy wsi i osoby z wykształceniempodstawowym.

Oglądalność "Kontaktu" odcinek poodcinku


Wszyscy 4+16-49
DataAMRSHR%SHR%
23-03-2009542 9444,34%5,84%
24-03-2009604 9295,09%4,63%
25-03-2009709 0356,04%5,95%
26-03-2009794 5426,85%7,14%
średnia661 4165,54%5,85%



Widownia konkurencyjnych stacji w czasie emisjiprogramu

Wszyscy 4+
StacjaAMRSHR%
TVP 14 733 85639,67%
TVN2 459 74820,61%
Polsat1 208 27210,13%
TVP 2 -Kontakt661 4165,54%
TVN 24312 5532,62%

Profil widowni magazynu



ADH %AFF
PłećMężczyźni47,55%99

Kobiety52,45%101
Wiek4-91,46%24

10- 155,37%73

16 - 193,29%55

20 -242,58%30

25 - 295,96%69

30 -349,39%117

35 - 393,82%56

40 -445,32%83

45 - 499,78%132

50 -546,45%78

55 - 5914,29%191

60+32,29%170
Wlk.miastaWieś50,49%129

< 50tys.21,38%90

50-100 tys.7,00%83

100-200tys.7,09%89

> 200 tys.14,04%68
ZawódTopmanagement6,50%82

Pracownicy szczebla średniego9,01%63

Pracownicy fizyczni i rolnicy22,30%107

Emeryci45,69%172

Inne16,50%54
WykształceniePodstawowe55,83%124

Średnie26,74%89

Wyższe10,60%93

Inne6,83%51

Dołącz do dyskusji: 'Kontakt' TVP 2 zdecydowanie przegrywa z konkurencją

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl