Konkurs na najlepsze kampanie public relations
ZFPR ogłasza konkurs na najlepsze kampanie public relations. Złote Spinacze przyzna niezależne jury
Związek Firm PR ogłosił w czwartek konkurs na najlepszą w Polsce kampanię public relations zrealizowaną w latach 2002/2003.
Celem organizowanego po raz pierwszy konkursu pod nazwą "Złote Spinacze ZFPR" jest promowanie najwyższych profesjonalnych standardów w pracy oraz rzetelności i zaangażowania w działania na rzecz kreowania wizerunku publicznego i komunikacji społecznej. Nazwa konkursu wywodzi się od logo ZFPR - spinacza, symbolu dążenia Związku do integrowania firm zajmujących się profesjonalną komunikacją.
Konkurs ma formułę otwartą: nie ma żadnych ograniczeń wobec uczestników. Mogą to być zarówno agencje PR, instytucje państwowe; wielkie przedsiębiorstwa, jak i organizacje społeczne. Jedynym wymogiem jest spełnianie przez przedsięwzięcia kryterium działania public relations.
"Pragniemy, aby udział w konkursie był pozytywnym i inspirującym doświadczeniem dla jego uczestników" - mówi Ryszard Solski, Prezes Zarządu ZFPR. - "Jesteśmy przekonani, że możliwość zdobycia prestiżowych nagród będzie motywowała nasze środowisko do jeszcze większej kreatywności, a sam konkurs przyczyni się do jego lepszego zintegrowania."
Konkurs "Złote Spinacze Związku Firm Public Relations" jest wzorowany na najbardziej prestiżowym konkursie PR w świecie, Golden World Awards for Excellence, organizowanym przez IPRA - Międzynarodowe Stowarzyszenie Public Relations (http://www.ipra.org). Podobnie jak w konkursie IPRA, decyzje o przyznaniu Złotych Spinaczy ZFPR podejmie niezależne jury składające się z uznanych autorytetów w branży PR i medialnej. Udział w jury potwierdzili już szefowie agencji PR, dyrektorzy pionów komunikacji korporacyjnej największych firm polskich i zagranicznych, a także znani dziennikarze.
Konkurs będzie dwuetapowy. W I etapie - do 30 września 2003 r. - uczestnicy przesyłają zwięzły opis swoich kampanii realizowanych w latach 2002/2003. Przedsięwzięcia mogą zostać zgłoszone w 6 kategoriach: PR korporacyjny (wizerunek firm czy instytucji), PR produktu, kampania edukacyjna, komunikacja kryzysowa, public affairs i lobbing, kampania społeczna. Do II etapu jury wybierze do czterech najlepszych przedsięwzięć w każdej kategorii, przy czym do 30 października autorzy tych projektów powinni nadesłać pełną dokumentację projektów. Po zapoznaniu się z nią jury przyzna najlepszym projektom - po jednym w każdej kategorii - Złote Spinacze. Ogłoszenie wyników nastąpi na specjalnej uroczystości planowanej na koniec listopada
Dołącz do dyskusji: Konkurs na najlepsze kampanie public relations