Konferencja prasowa Bosch
Celem konferencji było zapoznanie dziennikarzy prasy budowlanej z nową linią elektronarzędzi firmy Bosch.
Case Study - Bosch
Agencja: EMLab
Klient: Bosch
Nazwa projektu: Konferencja prasowa Bosch – Elektronarzędzia
Opis projektu:
Konferencja prasowa, której celem było zapoznanie dziennikarzy prasy budowlanej z nową linią elektronarzędzi firmy Bosch. Na konferencji zaprezentowano nowości produktowe wśród elektronarzędzi dla profesjonalistów, wykorzystywanych w budownictwie.
Grupa docelowa:
Dziennikarze prasy budowlanej.
Cel komunikacji:
Zaprezentowanie najnowszej linii elektronarzędzi firmy Bosch w warunkach ekstremalnych – na placu budowy – połączone z możliwością wypróbowania każdego narzędzia własnoręcznie.
@##cmd=file;file='Bosch_na_budowie_12.10.06 (39).JPG'##@
Sposób komunikacji:
Konferencja została zorganizowana na placu budowy, aby pokazać narzędzia w ich naturalnych warunkach pracy. Spotkanie zostało podzielone na cztery części – wejście na plac budowy, powitanie, prezentacja produktów i poczęstunek.
Już sam przyjazd wzbudzał niepokój. Przy bramie wejściowej na plac czekali hości w strojach budowlanych. Goście otrzymywali kaski Bosch i kierowali się do windy budowlanej. Na III piętrze witali ich pracownicy firmy Bosch. Dziennikarze otrzymywali kamizelki odblaskowe i mogli częstować się kawą i herbatą.
Podczas części powitalnej goście zajęli miejsca na specjalnie zaaranżowanych styropaniowych siedziskach. Witali ich reprezentanci firmy Bosch oraz dwaj prowadzący – Grzegorz Malec, odgrywający rolę Kierownika Budowy oraz gość specjalny Andrzej Kopiczyński, znany wszystkim z roli inż. Karwowskiego z serialu „Czterdziestolatek.”
Nadszedł czas na część praktyczną. Dziennikarze zostali podzieleni na pięć grup i zaproszeni na prezentację elektronarzędzi. W zaaranżowanych pięciu „strefach pracy”, pracownicy firmy Bosch prezentowali dziennikarzom działanie sprzętu. Każdy mógł sam wypróbować młot GSH16, piłę lisicę, szlifierki, narzędzia pomiarowe lub narzędzia akumulatorowe. Grupy zmieniały się na stanowiskach co 15 minut. W ten sposób każdy mógł dokładnie obejrzeć wszystkie elektronarzędzia.
Wreszcie goście zostali zaproszeni na poczęstunek zaaranżowany również na III piętrze. Potrawy jak i sposób podania utrzymane były w klimacie budowy. Podczas poczęstunku goście mogli podziwiać wystawę wielkoformatowych zdjęć elektronarzędzi rozwieszonych w strefie cateringowej.
Cała przestrzeń i stanowiska z narzędziami zostały specjalnie zaaranżowane – stoły zbudowano z cegieł i płyt OSB, siedziska ze styropianu, wprowadzono też stoły stolarskie. Wszystkie osoby z obsługi (hości, reprezentanci firmy Bosch, organizatorzy, kelnerzy) przebrani byli za pracowników budowy. Mieli na sobie kombinezony, kamizelki odblaskowe i kaski.
Dołącz do dyskusji: Konferencja prasowa Bosch