Kolporter wchodzi na rynek usług kurierskich
Nowym celem strategicznym dystrybutora prasy Kolportera SA jestdywersyfikacja działalności poprzez wejście na rynek usługkurierskich i przesyłek drobnicowych. Start w I kw. 2008.
- Mamy w tej dziedzinie ogromny potencjał i dużo doświadczenia.Nasz tabor samochodowy liczy ponad 700 samochodów ciężarowych idostawczych. Mamy 28 oddziałów na terenie całego kraju - mówi namMaciej Topolski, Rzecznik Prasowy Grupy Kapitałowej Kolporter.
Jak dodaje w pierwszym etapie będą to usługi dla firm iinstytucji, docelowo również dla klientów indywidualnych.
Wejście planowane jest w pierwszym kwartale br. W marcu zostanieoddane do użytku nowe centrum dystrybucyjne w Mościskach podWarszawą o powierzchni blisko 11 tys. m.kw.
- Dotąd z powodzeniem realizowaliśmy szeroką paletę usługlogistycznych - od magazynowania poprzez transport na trasachkrajowych i międzynarodowych - dodaje Maciej Topolski.
Kolporter SA jest największym polskim dystrybutorem prasy(udział w rynku 44 proc.). Rozwija też handel internetowy - jestwłaścicielem internetowego sklepu kolporter.pl (w jego asortymenciesą książki, muzyka, filmy, gry).
Niebawem uruchomi sprzedaż internetowych wydań prasy i książek.Jak dowiedzieliśmy się Kolporter jest na etapie pozyskiwaniaklientów.
Dołącz do dyskusji: Kolporter wchodzi na rynek usług kurierskich