Kobiety częściej od mężczyzn korzystają z serwisów społecznościowych
Amerykańskie kobiety korzystające z internetu częściej od mężczyzn korzystają z serwisów społecznościowych, a także urządzeń DVR, gier komputerowych i programów telewizyjnych online.
W ciągu ostatnich 30 dni, strony serwisów społecznościowych odwiedziło 42 procent kobiet korzystających z internetu wobec 41 procent mężczyzn-internautów - informuje na swojej stronie internetowej eMarketer, powołując się na badanie firmy Solutions Research Group.
W przypadku badanych posiadających urządzenia DVR (Digital Video Recorder) przewaga również była po stronie kobiet. Korzystają one z nich 9,3 razy w tygodniu, w porównaniu do 8,3 razy w przypadku mężczyzn.
W ciągu ostatniego miesiąca przed badaniem 15 procent kobiet korzystających z internetu oglądało programy na stronach stacji telewizyjnych. Tymczasem u mężczyzn wskaźnik ten wyniósł tylko 11 procent. Także w przypadku gier komputerowych bardziej aktywne były kobiety, w stosunku 70 do 69 procent.
Mężczyźni byli górą jedynie biorąc pod uwagę gry na konsole wideo. Połowa z nich oddawała się tego typu rozrywce w ciągu ostatniego miesiąca przed badaniem, wobec 38 procent badanych kobiet.
źródło: eMarketer
Dołącz do dyskusji: Kobiety częściej od mężczyzn korzystają z serwisów społecznościowych