„Kobieta i Życie” na czele miesięczników poradnikowych po I kwartale. „Cała Ty” z największym spadkiem
W I kwartale br. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych znalazła się „Kobieta i Życie”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Świat Kobiety”, z kolei najwięcej stracił magazyn „Cała Ty”.
Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, średnia sprzedaż ogółem „Kobiety i Życia” (Wydawnictwo Bauer) w I kwartale 2015 roku wyniosła 369 928 egz. W porównaniu do I kwartału 2014 roku zmniejszyła się ona o 0,35 proc.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Z czwartego na drugie miejsce awansował „Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer). Jego wynik uplasował się na poziomie 344 699 egz., po wzroście o 9,77 proc. - największym w zestawieniu.
Ostatnia pozycja na podium należała do miesięcznika „Dobre Rady” (Grupa Burda), który rok wcześniej był drugi. Jego średni wynik sprzedażowy zmniejszył się o 15,13 proc. do 302 994 egz.
Z kolei największy spadek, wynoszący 21,19 proc., odnotowała „Cała Ty” (Phoenix Press), która zajęła miejsce szóste. Średnia sprzedaż ogółem tego tytułu w I kwartale br. wyniosła 133 942 egz.
Wirtualnemedia.pl |
I kwartał |
|||||
ZKDP |
2015 |
2014 |
||||
Tygodniki |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Kobieta i Życie |
458 083 |
369 928 |
369 928 |
441 524 |
371 209 |
371 209 |
Świat Kobiety |
449 859 |
344 699 |
344 699 |
423 245 |
314 018 |
314 018 |
Dobre Rady |
466 667 |
302 994 |
302 994 |
505 000 |
357 019 |
357 019 |
Poradnik Domowy |
404 382 |
288 968 |
288 968 |
437 445 |
318 449 |
318 449 |
Claudia |
312 791 |
179 986 |
179 986 |
383 222 |
215 116 |
214 749 |
Cała Ty |
236 276 |
133 942 |
133 942 |
349 367 |
169 963 |
169 963 |
Olivia |
223 290 |
129 336 |
129 336 |
233 291 |
143 945 |
143 945 |
W marcu 2015 roku liderem również była „Kobieta i Życie” (Wydawnictwo Bauer), której sprzedaż ogółem w porównaniu do marca 2014 roku zmniejszyła się o 1,19 proc. do 354 204 egz.
Z czwartego na drugie miejsce awansował „Świat Kobiety” (320 042 egz.; wzrost o 0,85 proc. - jedyny w zestawieniu), natomiast na ostatnią lokatę podium (z pozycji wicelidera) spadł „Poradnik Domowy” (295 472 egz.; w dół o 16,87 proc.).
Również i w tym ujęciu najwięcej straciła „Cała Ty”, która spadła z miejsca szóstego na siódme - było to 31,03 proc. do 120 217 egz.
Wirtualnemedia.pl |
marzec |
|||||
ZKDP |
2015 |
2014 |
||||
Tygodniki |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Kobieta i Życie |
449 942 |
354 204 |
354 204 |
430 018 |
358 468 |
358 468 |
Świat Kobiety |
434 854 |
320 042 |
320 042 |
429 913 |
317 330 |
317 330 |
Poradnik Domowy |
409 275 |
295 472 |
295 472 |
490 000 |
355 433 |
355 433 |
Dobre Rady |
457 000 |
290 022 |
290 022 |
500 000 |
351 928 |
351 928 |
Claudia |
305 340 |
162 700 |
162 700 |
389 130 |
206 506 |
206 506 |
Olivia |
219 934 |
122 599 |
122 599 |
229 973 |
133 226 |
133 226 |
Cała Ty |
233 000 |
120 217 |
120 217 |
343 100 |
174 297 |
174 297 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Kobieta i Życie” na czele miesięczników poradnikowych po I kwartale. „Cała Ty” z największym spadkiem