SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Kobieta i Życie” liderem, „Olivia” straciła najwięcej

Większość miesięczników poradnikowych dla kobiet w lutym br. zanotowało spadki sprzedaży, największy z nich dotknął „Olivię”. Liderem sprzedaży w segmencie jest „Kobieta i Życie”.

Sprzedaż ogółem miesięcznika "Kobieta i Życie" (Wydawnictwo Bauer) w lutym 2010 roku wyniosła 547 765 egz. i była wyższa niż rok wcześniej o 5,5 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazło się pismo "Dobre Rady" (Burda Publishing Polska), które sprzedało się w ilości 517 652 egz., czyli zanotowało wzrost o 0,01 proc.

Pozycję trzecią zajął „Poradnik Domowy” (Agora) ze sprzedażą ogółem w lutym br. na poziomie 396 960 egz. (spadek o 2 proc.).

Największy spadek sprzedaży ogółem w segmencie zanotowała „Olivia” (Marquard Media Polska), która w drugim miesiącu br. rozchodziła się średnio w nakładzie 221 193 egz., czyli mniejszym o 17,4 proc. niż rok wcześniej. 

  luty
2010 2009
ZKDP Sprzedaż ogółem
Kobieta i Życie 547 765 519 049
Dobre Rady 517 652 517 286
Poradnik Domowy 396 960 405 238
Świat Kobiety 394 469 403 169
Claudia 235 966 284 279
Olivia 221 193 267 812


Porównując dane z lutego br. do danych ze stycznia widać, że największy wzrost sprzedaży zanotowała „Kobieta i Życie”, a największy spadek dotknął „Olivię”.  

  2010
luty styczeń
ZKDP Sprzedaż ogółem
Kobieta i Życie 547 765 422 033
Dobre Rady 517 652 489 508
Poradnik Domowy 396 960 341 993
Świat Kobiety 394 469 439 046
Claudia 235 966 254 870
Olivia 221 193 254 764


 

Dołącz do dyskusji: „Kobieta i Życie” liderem, „Olivia” straciła najwięcej

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pyskata
Czyzby zmiana kierownictwa w Olivii nie okazala sie dobrym posunieciem? A do czerwca czasu coraz mniej... Ciekawe, czy z takimi wynikami Edipresse zdecyduje sie kupic ten tytul. Szkoda, szkoda... Ani Magdziarz musi byc przykro.
0 0
odpowiedź
User
No proszę
Pierwszym numerem, zrobionym przez nowe kierownictwo była 3 - numer 2 robiony był jeszcze w starym składzie. A czemu to Ani Magdziarz teraz miałoby być przykro? Chyba najbardziej przykro było jej wtedy, kiedy otrzymała wypowiedzenie. Ty się pyskata o Anię nie martw, Ania sobie poradzi.
0 0
odpowiedź
User
aleona
Te uwagi nijak się mają do rzeczywistości. Magdziarz? No, nie żartujmy z tymi jej umiejętnościami. Ona już pokazała, co potrafi. W wielu tytułach i już wystarczy.
0 0
odpowiedź