Kłopot z Telepunktem
Telekomunikacja Polska (TP) musi zmagać się z kolejnymi problemami
Tym razem poszło o nazwę Telepunkt. To placówki, w których abonenci TP mogą zamówić usługi czy kupić produkty. Formalnego zgłoszenia znaku towarowego Telepunkt w Urzędzie Patentowym dokonały jednak w pierwszej połowie 2002 r. warszawska firma Verna oraz przedsiębiorstwo Opal z Katowic. TP zrobiła to dopiero kilka miesięcy później. Dziś może mieć problemy. Czy firmy wystąpią wkrótce przeciw TP? Nieoficjalnie mówi się, że jest to możliwe, a wówczas zażądają sporych pieniędzy. Oficjalnie nie zabierają jednak głosu. Kolejnym przedmiotem sporu jest również hasło reklamowe Telepunktów, które TP promuje w reklamach telewizyjnych. Hasło "Wszystko w jednym punkcie" nie spodobało się firmie mPunkt Polska, największemu dilerowi sieci Plus GSM. Twierdzi on, że działania TP mogą wprowadzać w błąd potencjalnych klientów firmy, bo Telepunkty też sprzedają usługi telefonii komórkowej - tyle że konkurencyjnej Idei. Reprezentując mPunkt kancelaria patentowa zażądała, by TP zaprzestała posługiwać się spornym hasłem.
Dołącz do dyskusji: Kłopot z Telepunktem