KIA Soul fluorescencyjnie reklamuje się w kinach
W sieciach Multikino i Silverscreen trwa kampania reklamowa samochodu KIA Soul. Akcja wykorzystuje m.in. naklejki fluorescencyjne, które świecą w czasie bloków promocyjnych przed emisją filmów.
Kampania reklamowa samochodu KIA Soul jest prowadzona od 4 marca w sieciach kinowych Multikino i Silverscreen w związku z premierą filmu "Kochaj i tańcz". Akcja obejmuje nie tylko spoty, emitowane przed projekcjami filmów oraz na ekranach plazmowych, oraz ulotki i etui na bilety, lecz także naklejki fluorescencyjne na fotelach, podłodze i drzwiach, które święcą podczas 20-minutowych bloków reklamowych. Kampania przebiega pod hasłem "Hulaj dusza" promującym już wcześniej markę KIA Soul.
Kreację kampanii przygotowała agencja Paralotna, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD Media Direction.
Dołącz do dyskusji: KIA Soul fluorescencyjnie reklamuje się w kinach