KFC w reklamach podkreśla polskie pochodzenie składników nowych shake’ów (wideo)
KFC poszerza swoją ofertę deserową, wprowadzając do niej KFC Shakes Deluxe. Promocję nowych produktów wspiera zintegrowana kampania przygotowana przez McCann & MRM i Weber Shandwick.
Nowe produkty w ofercie sieci restauracji są odpowiedzią na letnie zapotrzebowanie klientów na chłodne napoje. Shakes Deluxe to seria czterech smaków: Soczysta Truskawka, Kultowa Krówka, Mocno Czekoladowy oraz U.S. Peanut Butter.
Kampania podkreśla polskie pochodzenie składników shake’ów i możliwość wyboru ulubionego smaku. Działania reklamowe obejmują 30- sek. spoty oraz ich 20- i 15-sek. skróty, które pojawią się w telewizji (w głównych i tematycznych kanałach Polsatu i TVN) oraz internecie na rynku polskim, czeskim i węgierskim.
>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl
Komunikacja PR opracowana przez Weber Shandwick zakłada sprofilowane materiały prasowe z wysyłką kreatywną do mediów. Działania promocyjne zostaną wsparte przez kampanię na profilach marki na Facebooku, Instagramie i Snapchacie.
Spoty powstały we współpracy z domem produkcyjnym Lemon, za posprodukcję odpowiada Televisor, a za udźwiękowienie Ztudio. Ich kreacją zajęły się agencje McCann i MRM.
Dołącz do dyskusji: KFC w reklamach podkreśla polskie pochodzenie składników nowych shake’ów (wideo)