Karol Skorupski dyrektorem biura reklamy Grupy Allegro i GG Network
Karol Skorupski objął wczoraj stanowisko dyrektora biura reklamy Grupy Allegro i GG Network. Zastąpił Jacka Makowskiego, który odchodzi z firmy.
W biurze reklamy Grupy Allegro - GG Skorupski pracuje od dwóch lat. Dotychczas jako dyrektor sprzedaży odpowiadał za działy: agencyjny, bezpośredni i performance.
Wcześniej przez 8 lat był związany z Ringier Axel Springer Polska (był kolejno dyrektorem biura reklamy dziennika „Fakt”, dyrektorem biura reklamy prasy codziennej i dyrektorem sprzedaży korporacyjnej) oraz przez 9 lat z Grupą Polskapresse i Media Tak. Jest absolwentem SGH w Warszawie.
Jacek Makowski, odchodzący dyrektor biura reklamy Grupy Allegro - GG, kierował nim od jego utworzenia w sierpniu 2011 roku (więcej na ten temat). Obecnie żegna się z firmą i nie ujawnia swoich dalszych planów zawodowych.
W lutym br. strony Grupy Allegro - GG zanotowały 15,7 mln użytkowników i 4,11 mld odsłon (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).
Dołącz do dyskusji: Karol Skorupski dyrektorem biura reklamy Grupy Allegro i GG Network