SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kanały TVN-u liderami, Discovery Travel & Living do góry o 72 proc.

We wrześniu br. liderami oglądalności wśród kanałów lifestylowych były bez zmian stacje TVN Style i TVN Turbo, które zanotowały minimalne spadki. Najwięcej zyskała telewizja Discovery Travel & Lving, zaś stracił – Fashion.

Będący na pierwszym miejscu zestawienia kobiecy kanał TVN Style miał we wrześniu br. udział na poziomie 0,38 proc. po spadku o 1,3 proc. Drugą pozycję zajął kierowany do panów kanał TVN Turbo z udziałem wynoszącym 0,36 proc., notując spadek o 4,5 proc.

Dalej w rankingu znalazły się stacje lifestylowe Polsatu, które we wrześniu br. poszerzyły zasięg o platformę Cyfra+. Udział Polsat Play wzrósł o 30,5 proc. do 0,20 proc., zaś Polsat Cafe – o 41,8 proc. do 0,17 proc.
 
Największy wzrost – o 71,1 proc. - zanotował kanał Discovery Travel & Living, który awansował z piątego na czwarte miejsce. Jego udział wyniósł 0,17 proc. Stacja ta pod koniec czerwca br. poszerzyła zasięg o platformę Cyfrowy Polsat. Od października br. kanał ten zmienił nazwę na TLC i poszerzył ofertę kierowaną do kobiet (więcej na ten temat). Liderem spadku była z kolei modowa stacja Fashion, zajmująca ostatnią lokatę w zestawieniu. Jej udział zmalał aż o 86 proc. 

  Wszyscy 4+
wrzesień 2009 2010
Stacja AMR SHR % AMR SHR %
TVN Style 20 880 0,381 21 193 0,376
TVN Turbo 20 567 0,376 20 228 0,359
Polsat Play 8 293 0,151 11 085 0,197
Polsat Cafe 6 680 0,122 9 765 0,173
Discovery T&L 5 301 0,097 9 378 0,166
Zone Club 10 203 0,186 4 942 0,088
kuchnia.tv 2 617 0,048 2 831 0,050
BBC Lifestyle 3 144 0,057 1 574 0,028
Domo 900 0,016 591 0,010
Fashion 2 364 0,043 355 0,006


W grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności był kanał TVN Turbo, który w zeszłym miesiącu miał 0,61 proc. udziału i tutaj zanotował wzrost o 2,2 proc. Na drugim miejscu uplasowała się telewizja TVN Style (0,52 proc. udziału, spadek o 2,8 proc.), trzeci był Polsat Play (0,23 proc., +14,8 proc.), a czwarty - kanał Polsat Cafe (0,22 proc., + 44,2 proc.).

Wzrost Discovery Trave & Living w grupie 16-49 był jeszcze większy niż w 4+, bo wyniósł 131,8 proc. Natomiast spadek Fashion był tutaj niższy – stacja straciła 70,8 proc. 

  Wszyscy 16-49
wrzesień 2009 2010
Stacja AMR SHR % AMR  SHR % 
TVN Turbo 14 538 0,600 14 958 0,613
TVN Style 12 920 0,533 12 651 0,518
Polsat Play 4 917 0,203 5 683 0,233
Polsat Cafe 3 721 0,154 5 420 0,222
Discovery T&L 2 122 0,088 4 969 0,204
Zone Club 5 333 0,220 2 971 0,122
kuchnia.tv 911 0,038 1 448 0,059
BBC Lifestyle 1 789 0,074 900 0,037
Domo 468 0,019 448 0,018
Fashion 584 0,024 172 0,007


Najpopularniejszym programem w TVN Style we wrześniu br. był odcinek magazynu “Wiem co jem”, który zgromadził 180 tys. widzów. W TVN Turbo najchętniej oglądany był serial dokumentalny “Uwaga! Pirat!”, który zanotował widownię na poziomie 118 tys. osób. 

Ranking top pozycji w TVN Style we wrześniu br. wszyscy 4+
Program AMR SHR %
WIEM CO JEM /PROG.PORAD.POL./ 180 466 2,152
ZAWODY /SER.DOK.POL./ 167 459 1,888
W ROLI GLOWNEJ ... /TALK SHOW POL./ 166 018 1,590
33 NIEZAPOMNIANE BAJKI /PROG.ROZR.POL./ 156 699 1,383
66 NIEZAPOMNIANYCH PRZEBOJOW /PROG.ROZR.POL./ 123 497 1,178
SWIAT WEDLUG DZIECKA /PROG.PORAD.POL./ 115 831 1,251
JAK DOBRZE WYGLADAC NAGO /PROG.PORAD.KAN./ 108 707 0,866
MAGIEL TOWARZYSKI /MAG.KULT./ 104 292 1,004
LEKCJA STYLU /MAG.PORAD.POL./ 96 789 1,176
PO MOJEMU - WOJCIECH CEJROWSKI /TALK SHOW/ 94 530 1,122
 
Ranking top pozycji w TVN Turbo we wrześniu br. wszyscy 4+
Program AMR SHR %
UWAGA! PIRAT! /SER.DOK.POL./ 118 270 0,836
ZAKUP KONTROLOWANY /MAG.MOTO.POL./ 114 778 0,767
LEGENDY PRL /PROG.MOTOR.POL./ 106 262 0,943
RAPORT TURBO /MAG.MOTOR.POL./ 91 958 0,653
TURBO KAMERA /MAG.MOTOR.POL./ 87 690 0,551
POLAK POTRAFI /PROG.ROZR.NAUKOWY/ 85 302 0,547
MOTO-ON /MAG.MOTOR.POL./ 84 639 1,590
KROLOWIE DRIFTU /MAG.MOTOR.POL./ 82 227 0,547
JAZDA POLSKA /MAG.MOTOR.POL./ 79 566 1,023
NA OSI /MAG.MOTORYZ./ 79 479 1,318

 
Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dzięki uprzejmości At Media.

Dołącz do dyskusji: Kanały TVN-u liderami, Discovery Travel & Living do góry o 72 proc.

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ula
BRAWO TVN.!!!
20 12
odpowiedź