SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kanały lifestylowe: TVN Style nowym liderem kosztem TLC

Najpopularniejszym kanałem lifestylowym w sierpniu br. było TVN Style. Największy wzrost udziału odnotowała kolejny miesiąc z rzędu stacja Domo, a najwięcej stracił Fashion.

Udział TVN Style w sierpniu br. wyniósł 0,64 proc. po wzroście względem sierpnia ub.r. o 36,2 proc. Tym samym kobieca stacja TVN awansowała z miejsca drugiego na pozycję lidera.

Na pozycję drugą z pierwszej w zeszłym miesiącu spadł kanał TLC, natomiast jego udział zmalał o 3,3 proc. i wyniósł 0,58 proc. Na ostatnim miejscu podium znalazł się męski kanał TVN Turbo, a jego udział wyniósł 0,48 proc., po wzroście o 20 proc.

Najwięcej w zestawieniu kolejny miesiąc z rzędu zyskał kanał Domo, którego udział powiększył się o 50 proc. i wyniósł 0,15 proc. Dało to tej stacji awans z pozycji ósmej na siódmą.

Ponownie najwięcej stracił zajmujący bez zmian ostatnią lokatę Fashion, którego wynik tym razem zmalał praktycznie do zera, gdyż jego udział nawet nie przekroczył granicy 0,01 proc.

wszyscy 4+
sierpień 2011 2012
Stacja AMR SHR % AMR  SHR % 
TVN Style 23 386 0,47 33 597 0,64
TLC 29 686 0,60 30 505 0,58
TVN Turbo 19 925 0,40 24 933 0,48
Polsat Play 16 430 0,33 18 489 0,35
Polsat Cafe 17 743 0,36 17 675 0,34
Domo 5 108 0,10 7 882 0,15
kuchnia.tv 5 275 0,11 7 460 0,14
Club TV 6 582 0,13 4 365 0,08
ITV 4 849 0,10 4 141 0,08
BBC Lifestyle 4 342 0,09 2 238 0,04
Viacom Blink - - 1 725 0,03
Wedding TV 1 297 0,03 1 449 0,03
Fashion 460 0,01 135 0,00


W grupie widzów między 16. a 49. rokiem życia liderem w sierpniu br. także był kanał TVN Style, który jednocześnie zanotował tutaj największy wzrost udziału o 36,4 proc. do 0,90 proc. Na drugim miejscu znalazł się kanał TLC (0,82 proc. udziału, spadek o 3,5 proc.), a trzecie było TVN Turbo (0,81 proc., + 20,9 proc.).

Także w tej grupie największy spadek zanotował kanał Fashion, którego udział nie przekroczył już granicy 0,01 proc.

wszyscy 16-49
sierpień 2011 2012
Stacja AMR SHR % AMR  SHR % 
TVN Style 13 450 0,66 19 974 0,90
TLC 17 340 0,85 18 239 0,82
TVN Turbo 13 576 0,67 17 870 0,81
Polsat Play 7 887 0,39 10 013 0,45
Polsat Cafe 10 599 0,52 9 274 0,42
kuchnia.tv 3 019 0,15 3 983 0,18
Domo 2 785 0,14 3 939 0,18
ITV 2 993 0,15 2 857 0,13
Club TV 3 357 0,16 2 597 0,12
BBC Lifestyle 2 713 0,13 1 425 0,06
Viacom Blink - - 1 121 0,05
Wedding TV 676 0,03 770 0,03
Fashion 282 0,01 100 0,00


Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl dzięki uprzejmości Atmedia.

Dołącz do dyskusji: Kanały lifestylowe: TVN Style nowym liderem kosztem TLC

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
zen
będą emitować g..wno z ta Koroniewską to im spadnie do zera.
W końcu.
0 0
odpowiedź