SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kanały dziecięce tracą, najbardziej Boomerang i CBeebies

Większość stacji dziecięcych zanotowało w lutym br. spadki oglądalności. Najwięcej straciły Boomerang i CBeebies. Traci również czołówka kanałów, na której czele bez zmian jest Disney Channel. Natomiast największy wzrost odnotował TeleTOON+.

Disney Channel zanotował w lutym br. spadek udziału o 18,3 proc. do 0,87 proc.,ale utrzymał się na pierwszym miejscu. Z trzeciej pozycji na drugą awansował Disney XD. Jego udział poszedł w dół jednak o 14,8 proc. do 0,73 proc. Na trzecie miejsce z drugiego spadł Cartoon Network, notując spadek wyniku o 22,5 proc. Wyniósł on 0,72 proc.

Największe spadki w segmencie w zeszłym miesiącu zanotowały Boomerang i CBeebies. Pierwszy z tych kanałów stracił 52 proc. i miał 0,17 proc. udziału (pozycja ósma), a drugi stracił 42,5 proc. i osiągnął wynik na poziomie 0,09 proc. (pozycja dziesiąta, czyli ostatnia).

Tylko trzy kanały z dziesięciu odnotowały wzrosty widowni. Najwięcej zyskał plasujący się na dziewiątym miejscu TeleTOON+. Jego udział poszedł do góry o 41,4 proc. do 0,16 proc.

luty wszyscy 4+
2011 2012
Stacja AMR SHR % AMR  SHR % 
Disney Channel 73 980 1,070 60 662 0,874
Disney XD 59 035 0,854 50 557 0,728
Cartoon Network 64 103 0,927 49 840 0,718
Disney Junior - - 48 222 0,695
MiniMini 38 900 0,563 42 807 0,617
Nickelodeon 37 533 0,543 35 970 0,518
Polsat JimJam  25 348 0,367 26 657 0,384
Boomerang 23 815 0,344 11 445 0,165
teleTOON+ 7 684 0,111 10 871 0,157
BBC CBeebies 11 038 0,160 6 379 0,092


W grupie wiekowej 4-12 lat liderem był natomiast Cartoon Network (6,3 proc. udziału, spadek o 14,1 proc.), drugie miejsce zajął Disney XD (5,9 proc., - 14,1 proc.), a na podium uplasował się jeszcze Disney Channel (5,8 proc., - 14 proc.).

Największy spadek, wynoszący 49,9 proc. odnotował Boomerang, zaś najwięcej zyskał TeleTOON+. Jego wynik poszedł do góry o 85,5 proc. 

luty wszyscy 4-12
2011 2012
Stacja AMR SHR % AMR  SHR % 
Cartoon Network 34 265 7,335 27 705 6,299
Disney XD 32 011 6,853 25 901 5,889
Disney Channel 31 444 6,731 25 456 5,788
Disney Junior  - - 22 785 5,181
Nickelodeon 20 832 4,460 19 519 4,438
MiniMini 15 625 3,345 19 485 4,430
Polsat JimJam 10 001 2,141 10 646 2,421
Boomerang 12 450 2,665 5 869 1,334
teleTOON+ 2 516 0,539 4 400 1,000
BBC CBeebies 5 205 1,114 2 912 0,662


Spośród dziesięciu najpopularniejszych programów w stacjach dziecięcych w lutym br. po pięć wyemitowały Disney Channel i Cartoon Network. Pierwszy z tych kanałów zajął całe podium, najwięcej widzów miał tam film “Śnieżne psy”, który zgromadził 273 tys. oglądających.

Raport top programów Wszyscy 4+
Program Stacja AMR SHR %
SNIEZNE PSY /FILM KOM.USA/ Disney Channel 273 400 3,48
TANIEC RZADZI! /SER.KOM.USA/ Disney Channel 270 792 4,16
NIE MA TO JAK STATEK /SER.KOM.USA/ Disney Channel 268 836 4,33
CO NOWEGO U SCOOBYEGO /SER.ANIM.USA/ Cartoon Network 267 538 3,50
GARFIELD SHOW /SER.ANIM.FRA.USA/ Cartoon Network 252 807 3,35
SCOOBY - DOO I BRYGADA DETEKTYWOW /FILM ANIM.USA/ Cartoon Network 247 724 1,56
CZARODZIEJE Z WAVERLY PLACE /SER.MLODZ.USA/ Disney Channel 242 005 2,87
WYSPA TOTALNEJ PORAZKI /SER.ANIM.KAN./ Cartoon Network 230 418 4,03
DO DZWONKA /SER.KOM.POL./ Disney Channel 228 626 2,65
SCOOBY - DOO I SZKOLA UPIOROW /FILM ANIM.USA/ Cartoon Network 226 724 2,76

Wszystkie dane Nielsen Audience Measuremnt dla Wirtualnemedia.pl dzięki uprzejmości Atmedia.

Dołącz do dyskusji: Kanały dziecięce tracą, najbardziej Boomerang i CBeebies

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Róża Czerska
Dzieci wolą lepić bałwany.
Tupu tup po śniegu:
http://www.youtube.com/watch?v=f9P-dQF8JzE
0 0
odpowiedź
User
Bruce
Pytanie jak w tym czasie zmieniła się liczebność populacji A4-12?
0 0
odpowiedź