Kampania wizerunkowa Gazety Prawnej
Od 5 listopada Gazeta Prawna (Infor) rozpoczęła wizerunkowąkampanię reklamową pod hasłem: Od zawsze we właściwym formacie.
- Hasło nie odnosi się do działań konkurencji, ale ma głębszeprzesłanie, którego celem jest podkreślenie użytecznego charakterudziennika, który stawia na rzetelność, obiektywizm i szybkość wprzekazywaniu informacji - twierdzi Agnieszka Kielichowska,dyrektor marketingu Gazety Prawnej.
Kampania będzie prowadzona w telewizji - od 5-go do 18 listopadai obejmuje TVP1, TVP2, Polsat, TVN, TVN24, Discovery, AnimalPlanet, AtMedia (pakiet), TVN7, TVN CNBC Biznes, TV Biznes a od5-go do 11 listopada trwać będzie kampania wizerunkowa w internecie(Wirtualna Polska, Interia, infor.pl). Natomiast od 12 listopadaprzez sześć kolejnych dni działanie reklamowe prowadzone będą winternecie działania z konkretnym tematem.
Działania w telewizji i Internecie zostaną wsparte autopromocjąna łamach GP.
Za kreację w kampanii odpowiada Dział Marketingu GP, a za wykupmediów dom mediowy Brand Connection.
Dołącz do dyskusji: Kampania wizerunkowa Gazety Prawnej