SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kampania telewizyjna marki Miller

Nowa kampania telewizyjna marki Miller Genuine Draft rozpoczęła się 4 lipca br.

Można ją obejrzeć na najpopularniejszych kanałach telewizyjnych: TVN,  Polsat oraz w TVN7, Discovery, National Geographic, AXN, MTV i VIVA. Media zakupił dom mediowy Starcom.

Koncepcja reklamy, jako odpowiedź na nową strategię międzynarodową marki Miller, została opracowana przez londyńską agencję Mother.

Motywem przewodnim spotu jest swoista łatwość, z jaką główny bohater przechodzi przez kolejne sceny - w ciekawy sposób naruszając zasady logiki i prawdopodobieństwa, uczestniczy w rzeczywistości, w której "zawsze ma z górki".

Niecodziennych zabiegów wymagało takie zorganizowanie przestrzeni na planie filmowym oraz taka realizacja spotu, aby udało pokazać ową podróż z górki powtórzoną jednocześnie w drodze po Millera oraz w drodze z powrotem z zakupionym już Millerem.

Realizacja spotu odbyła się pod okiem dyrektora artystycznego Al'a MacCuish'a. Autorem zapadającej w pamięć muzyki jest natomiast PARV THIND (warstwa muzyczna spotu to fragment piosenki 'FANTASTIC CAT' TAKAKO MINEKAWY).

Dołącz do dyskusji: Kampania telewizyjna marki Miller

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl