Kampania telewizyjna marki Miller
Nowa kampania telewizyjna marki Miller Genuine Draft rozpoczęła się 4 lipca br.
Można ją obejrzeć na najpopularniejszych kanałach telewizyjnych: TVN, Polsat oraz w TVN7, Discovery, National Geographic, AXN, MTV i VIVA. Media zakupił dom mediowy Starcom.
Koncepcja reklamy, jako odpowiedź na nową strategię międzynarodową marki Miller, została opracowana przez londyńską agencję Mother.
Motywem przewodnim spotu jest swoista łatwość, z jaką główny bohater przechodzi przez kolejne sceny - w ciekawy sposób naruszając zasady logiki i prawdopodobieństwa, uczestniczy w rzeczywistości, w której "zawsze ma z górki".
Niecodziennych zabiegów wymagało takie zorganizowanie przestrzeni na planie filmowym oraz taka realizacja spotu, aby udało pokazać ową podróż z górki powtórzoną jednocześnie w drodze po Millera oraz w drodze z powrotem z zakupionym już Millerem.
Realizacja spotu odbyła się pod okiem dyrektora artystycznego Al'a MacCuish'a. Autorem zapadającej w pamięć muzyki jest natomiast PARV THIND (warstwa muzyczna spotu to fragment piosenki 'FANTASTIC CAT' TAKAKO MINEKAWY).
Dołącz do dyskusji: Kampania telewizyjna marki Miller