Kampania "ambient media" dla marki Red Bull
Do końca maja agencja EventLab realizowała działania promocyjne dla marki Red Bull.
Działania klasyfikowane jako "ambiient media" miały na celu wzmocnienie i uzupełnieniu planu mediowego promującego " Konkurs Lotów Red Bull"
Akcja przebiegała na dwóch płaszczyznach. Pierwsza z nich to akcja w sieci 10 kin na terenie Polski polegająca na skonstruowaniu i ekspozycji repliki Latającej Maszyny Red Bull z 3 Konkursu Lotów Red Bull odbywającego się w Krakowie w roku 2001.
Drugi to promo teamy poruszające się po 8 wybranych kluczowych miastach regionalnych na specjalnych konstrukcjach, opartych na rowerach, imitujących różne latające maszyny, wśród nich: chmurę, samolot, rakietę, "latającą wannę" i najbardziej efektowną "latającą trumnę".
Obie akcje wzbudzały bardzo duże zainteresowanie wśród między innymi ze względu na ich częściowo teaserowy charakter, wspólnie z kampanią mediową zaowocowały bardzo dużą ilością zgłoszeń na konkurs sięgającą prawie 1000 zespołów.
EventLab jest częścią grupy DougFaberFamily.
Dołącz do dyskusji: Kampania "ambient media" dla marki Red Bull