Kaczory w reklamie Ryanaira
Ryanair reklamuje się hasłem "Polacy nie kaczory i Ryanairem latają".
Linie lotnicze Ryanair prowadzą kampanię reklamową pod hasłem "Polacy nie kaczory i Ryanairem latają"
. - Tym sloganem linie realizują taktykę kontrowersyjnego promowania swoich usług. We wszystkich krajach firma promuje się w wywołujący emocje sposób - mówi dla "Media&Marketing Polska" Wojciech Karubin, odpowiedzialny za PR linii Ryanair.
Oprócz hasła na reklamie widnieje portret Mikołaja Reja oraz informacja o cenach połączeń lotniczych do czterech europejskich miast.
Kampania wystartowała 21 llistopada. Swoim zasięgiem obejmuje prasę lokaln.a m.in. "Dziennik Bałtycki", "Gazetę Pomorską", "Kurier Szczeciński" oraz "Gazetę Wyborczą" i "Fakty".
Mediaplan oraz kreację firma opracowała we własnym zakresie.
Dołącz do dyskusji: Kaczory w reklamie Ryanaira