Julita Kochman szefem marketingu i PR firmy Stenders
Do zespołu firmy kosmetycznej Stenders dołączyła Julita Kochman, obejmując stanowisko kierownika ds. marketingu i public relations. Zastąpiła Joannę Kuklę, która rozstała się z firmą.
Kochman zajmie się m.in. opracowaniem i wdrożeniem strategii działań marketingowych i PR-owych, która zakłada budowanie świadomości marki Stenders w Polsce. Do jej obowiązków należy również planowanie i realizowanie kampanii reklamowych, komunikacji marketingowej i PR-owej jak również organizacja eventów i projektów specjalnych firmy w Polsce.
Julita Kochman przez ostatnie pięć lat związana była z wydawnictwem Edipresse Polska, gdzie ostatnio pełniła rolę managera sprzedaży korporacyjnej. Wcześniej pracowała m.in. w AWR Wprost, spółce należącej do Platformy Mediowej Point Group, oraz G+J Media.
Jest absolwentką dziennikarstwa na Uniwersytecie Warszawskim ze specjalizacją public relations i marketing medialny. Ukończyła również University od Vaasa w Finlandii na kierunku International Studies in Business Communication.
Dołącz do dyskusji: Julita Kochman szefem marketingu i PR firmy Stenders