Jesienne kampanie Touchpoints Media Group
Specjalizująca się w reklamie wewnętrznej agencja Touchpoints Media Group (dawniej Polonia Indoor Advertising) realizuje kampanie dla międzynarodowej organizacji studenckiej AIESEC oraz dla Bawaria Motors Polska.
Celem pierwszej akcji jest poinformowanie o organizowanych przez AIESEC Dniach Kariery 2008, czyli największych targach pracy, praktyk i stażu w Polsce, w których co roku udział bierze około 50 tys. studentów oraz ponad 150 firm.
W kampanii, która potrwa od 1 października do 30 listopada br., wykorzystywane są nośniki typu ADBoard (format A3), zlokalizowane w klubach i pubach studenckich w Warszawie oraz Wrocławiu. Kreację we własnym zakresie przygotował klient.
Druga kampania, której celem jest wzmocnienie marki, realizowana jest dla BMW Mini (Bawaria Motors Polska). Grupą docelową akcji, która potrwa od 1 października do 31 listopada br., są młodzi, aktywni i zamożni ludzie, którzy lubią oryginalne rzeczy.
W kampanii wykorzystywane są nośniki typu ADMirror (naklejki na lustrach) oraz ADBanner (rollupy) zlokalizowane w najmodniejszych warszawskich fitness klubach oraz kinach. Kreację została przygotowana we własnym zakresie przez klienta.
Kampania marki MINI to pierwsza kampania BMW na nośnikach Touchpoints Media Group. Z kolei dla AIESEC agencja pracowała już w przeszłości.
Dołącz do dyskusji: Jesienne kampanie Touchpoints Media Group