“Jedyny taki” w pierwszej reklamie Cyfry+ (wideo)
Platforma Cyfra+ w poniedziałek rusza z pierwszą odsłoną nowej kampanii wizerunkowej. Występuje w niej nowa ikona Cyfry+ - lemur “Jedyny taki”, któremu głosu użyczył Borys Szyc. Działania obejmują m.in. telewizję, prasę i radio.
W pierwszym spocie w ramach kampanii zobaczyć można casting na nową twarz Cyfry+. Na przesłuchaniu pojawia się lemur “Jedyny taki”, w filmie widać też jak Borys Szyc w studiu podkłada pod niego głos. Hasło kampanii brzmi “Cyfra+ - jedyna taka telewizja”.
- Decydując się na zaproponowanie postaci “Jedynego takiego” klientowi mieliśmy pewność, że dzięki hitom kinowym, takim jak Shrek, Kung-Fu Panda czy Toy Story, nowa animowana postać łatwo zyska przychylność odbiorcy i tym samym przybliży markę do serc - podkreśla agencja Change Integrated, która przygotowała kreację i strategię kampanii.
Spot od 26 września br. nadawany jest w telewizji. Poza tym kampania obejmuje radio, prasę, internet (bannery, działania na Facebooku) oraz kina (onscreen i offscreen). Media zaplanował dom mediowy ZenithOptimedia Group.
Dołącz do dyskusji: “Jedyny taki” w pierwszej reklamie Cyfry+ (wideo)