Janusz Łapacz: z Samsunga do Logitech
Do polskiego biura Logitech dołączył Janusz Łapacz, który jako sales manager zajmie się rozwojem działalności handlowej firmy na rynku polskim.
W polskim biurze Logitech Łapacz jest odpowiedzialny za całość sprzedaży firmy do jej polskich partnerów. Do jego zadań należy tworzenie i rozwój strategii sprzedażowej wszystkich kategorii produktowych Logitech dostępnych na polskim rynku.
Zajmie się także koordynacją działań z dystrybutorami firmy oraz organizacją prezentacji i szkoleń dla kluczowych klientów i partnerów.
Łapacz jest absolwentem kierunku Zarządzanie i Marketing w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Od 1996 roku jest zawodowo związany z branżą RTV i AGD. Przed rozpoczęciem pracy w Logitech, przez osiem lat pracował w Samsung Electronics Polska, gdzie jako sales manager zbudował zespół handlowców odpowiedzialny za obszar elektroniki użytkowej. Wcześniej pracował także dla firm Siemens VDO Automotive oraz Philips Polska. Po godzinach interesuje się piłką nożną oraz grywa w squasha.
Dołącz do dyskusji: Janusz Łapacz: z Samsunga do Logitech