Jakie ma plany Point Group?
ZWZ Point Group zdecyduje o emisji do 22,89 mln akcji 9 lipca.
Akcjonariusze spółki Platforma Mediowa Point Group (PMPG) zdecydują na walnym zgromadzeniu 9 lipca o podniesieniu kapitału poprzez emisję do 22.892.425 akcji na okaziciela serii E o wartości nominalnej 1 zł szt.
Podała spółka we wtorek w projektach uchwał na ZWZ.
Projekty uchwał przewidują m.in. podjęcie uchwały w sprawie podwyższenia kapitału poprzez emisję "nie mniej niż 1 i nie więcej niż 22.892.425 akcji zwykłych na okaziciela serii E o wartości nominalnej 1 zł, z zachowaniem prawa poboru i w trybie oferty publicznej, lub z wyłączeniem prawa poboru (w całości albo w części) i w trybie oferty publicznej lub prywatnej".
W przypadku przeprowadzenia emisji powyższych akcji z zachowaniem prawa poboru zarząd zarekomenduje ZWZ, aby dzień prawa poboru został ustalony na 27 sierpnia 2007 roku, podano także.
Obecnie kapitał zakładowy spółki dzieli się na 91.569.700 akcji serii A-D o wartości nominalnej 1 zł każda.
W końcu maja spółka podtrzymała chęć przeprowadzenia publicznej emisji akcji, choć jej przedstawiciele poinformowali, że odbędzie się ona na przełomie III/ IV kw. zamiast planowanego wcześniej I/ II kw., ponieważ na razie firma finansuje rozwój ze środków własnych. Wartość oferty może sięgnąć około 40 mln zł.
Jak zapowiadało PMPG, przygotowywana z Domem Maklerskim IDMSA emisja ma posłużyć sfinansowaniu planów rozwoju obejmujących telewizję i działalność internetową.
PMPG jest agencją marketingową oraz wydawcą prasowym, powstała w wyniku połączenia Arksteel SA z Point Group Sp. z o.o. Grupa jest wydawcą m.in. miesięczników "Machina" i "Film", studenckiego miesięcznika "Dlaczego" i magazynu "Warsaw Point". W kwietniu kupiła prawa do wydawania tygodnika opinii "Ozon".
Spółka miała 255 tys. zł skonsolidowanego zysku netto w I kw. 2007 roku przy 327 tys. zł zysku operacyjnego, uzyskując w tym okresie 6,28 mln zł przychodów.
Dołącz do dyskusji: Jakie ma plany Point Group?