Internauci wolą reklamy tekstowe i banery od reklam wideo
Użytkownicy internetu chętniej klikają w reklamy w postaci tekstulub grafiki niż w reklamy zawierające treści wideo.
Tak wynika z badania firmy iPerceptions, która przeanalizowałazachowania ponad 14 tysięcy internautów odwiedzających w sierpniubieżącego roku najpopularniejsze serwisy medialne - informujeserwis Media Life.
Okazało się, że 25 procent respondentów woli klikać w zwykłereklamy tekstowe, 20 procent w right banery, 12 procent w topbanery, a tylko 11 procent w reklamy wideo umieszczane nainternetowych stronach.
Z badania wynika też, że 40 procent internautów klikających wjakikolwiek rodzaj reklamy zarabia mniej niż 50 tysięcy dolarów, atylko 15 procent ponad 150 tysięcy dolarów rocznie.
źródło: Media Life
Dołącz do dyskusji: Internauci wolą reklamy tekstowe i banery od reklam wideo