SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

ING Bank Śląski zachęca młodych, by "robili swoje"

Pod hasłem "Najlepiej robić swoje", wystartowała nowa, digitalowa kampania banku ING. Akcję przygotowały Gong i MullenLowe MediaHub.

Nowy spot, przygotowany na potrzeby kampanii, promuje aplikację Moje ING i konto Mobi. Jego bohaterem jest Pablo M, fan jednej z marek butów sportowych. Chłopak przekonuje, że w życiu warto "robić swoje", nie przejmując się ocenami innych.

Kampania prowadzona jest w internecie. Obejmuje emisję spotu, reklamy display i mobile. Komunikację wspierają aktywności w social mediach.

Za kreację odpowiada agencja Gong, a za planowani i zakup mediów - MullenLowe MediaHub.

  • Więcej informacji:
  • ING

Dołącz do dyskusji: ING Bank Śląski zachęca młodych, by "robili swoje"

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mBank
Większego paździerza dawno w ING nie było.
"heheszki", stare babcie i wiadomo: INFLUEEEEENSER.
odpowiedź