Infinity Group rozpoczyna internetowe badania eyetrackingowe
Agencja Infinity Group wydzieliła zespół do realizacji badań eyetrackingowych. Dzięki ich wynikom firma chce optymalizować projektowanie serwisów i reklam internetowych.
Zespół wydzielony w agencji Infinity Group do badań
eyetrackingowych dysponuje własnym sprzętem do ich prowadzenia. W
teamie kierowanym przez project managera są specjaliści od badań
marketingowych i doradztwa, którzy mają analizować zarówno
świadomą, jak i podświadomą aktywność wzrokową internautów
przeglądających serwisy, aplikacje, pojedyncze grafiki lub animacje
i maile.
Wyniki tych badań mają umożliwić określenie użyteczności serwisów i
skuteczność reklam już na etapie layoutów i statycznych projektów,
dzięki czemu można je jeszcze udoskonalić i udostępnić online w
optymalnej formie.
Dołącz do dyskusji: Infinity Group rozpoczyna internetowe badania eyetrackingowe