SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Infinity Group rozpoczyna internetowe badania eyetrackingowe

Agencja Infinity Group wydzieliła zespół do realizacji badań eyetrackingowych. Dzięki ich wynikom firma chce optymalizować projektowanie serwisów i reklam internetowych.

Zespół wydzielony w agencji Infinity Group do badań eyetrackingowych dysponuje własnym sprzętem do ich prowadzenia. W teamie kierowanym przez project managera są specjaliści od badań marketingowych i doradztwa, którzy mają analizować zarówno świadomą, jak i podświadomą aktywność wzrokową internautów przeglądających serwisy, aplikacje, pojedyncze grafiki lub animacje i maile.

Wyniki tych badań mają umożliwić określenie użyteczności serwisów i skuteczność reklam już na etapie layoutów i statycznych projektów, dzięki czemu można je jeszcze udoskonalić i udostępnić online w optymalnej formie.

Dołącz do dyskusji: Infinity Group rozpoczyna internetowe badania eyetrackingowe

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl