Inea przygotowała ofertę dla biznesu
Wielkopolska sieć kablowa Inea przygotowała specjalną ofertę dedykowaną klientom biznesowym, na którą składają się usługi telefoniczne, internetowe i transmisji danych. Uruchomione zostały także kanały komunikacji z klientami z tej grupy.
Dotychczas biznesowi klienci sieci korzystali przede wszystkim z oferty skierowanej do klientów indywidualnych. Od dziś mogą wybierać spośród przygotowanych specjalnie dla nich sześciu pakietów internetowych (trzech ze zmiennym IP i trzech ze stałym adresem IP ) oraz w standardzie czterech przepustowości symetrycznych w transmisji światłowodowej, a także trzech pakietów usług telefonicznych. Dodatkowo klientom wymagającym indywidualnego podejścia oferowane są rozwiązanie niestandardowe.
W przyszłości Inea ma zamiast wprowadzić także pakiety telewizyjne adresowane dla klientów biznesowych. - Rozmawiamy na ten temat z nadawcami, oni różnie to postrzegają. Dlatego jeszcze trochę potrwa zanim pojawi się ta oferta - mówi nam Kinga Podraza, manager ds. PR w Inei.
Operator powołał też odrębny zespół do obsługi klientów biznesowych, a także dział sprzedaży do klientów biznesowych, którego zadaniem jest aktywne pozyskiwanie i opieka nad abonentami z tej grupy.
Oferta przeznaczona dla biznesu promowana będzie w prasie lokalnej, w internecie, za pośrednictwem materiałów POS, a w późniejszym terminie także w lokalnej telewizji. Kampanię przygotowała agencja Krea.tiff.
Inea posiada obecnie 132 tys. abonentów. Ponad 122 tys. z nich korzysta z usług telewizyjnych (w tym 54 tys. z telewizji cyfrowej), 63 tys. klientów to odbiorcy usługi internetowej, a 16 tys. to abonenci usługi telefonicznej.
Dołącz do dyskusji: Inea przygotowała ofertę dla biznesu