IKEA reklamuje „kuchnie dobrze dopasowane” (wideo)
W telewizji rozpoczęła się kampania reklamowa kuchni oferowanych przez sieć IKEA. Akcję przygotowały agencja reklamowa Scholz & Friends Warszawa i dom mediowy MEC.
Nowa kampania sieci IKEA reklamuje dostępne w niej kuchnie. Przekaz pod hasłem „Kuchnie dobrze dopasowane” podkreśla, że można je dopasować do różnorodnych przestrzeni w budynkach. Celem akcji jest walka ze stereotypowym postrzeganiem kuchni IKEA jako modułowych, nadających się do zabudowy tylko standardowych pomieszczeń.
Za kreację i realizację kampanii odpowiada agencja Scholz & Friends Warszawa, która wspólnie z Euro RSCG Warsaw wygrała konkurs na przygotowanie trzech nowych reklam IKEA (więcej na ten temat). Spoty wymyślone przez Euro RSCG Warsaw były emitowane w ostatnich miesiącach (zobacz te reklamy).
Nowa reklama jest pokazywana w kanałach TVP, TVN, Polsacie i kanałach tematycznych z oferty At Media. Planowaniem i zakupem na potrzeby kampanii zajął się dom mediowy MEC.
Dołącz do dyskusji: IKEA reklamuje „kuchnie dobrze dopasowane” (wideo)