IDC: spowolnienie gospodarcze nie wpływa na rynek reklamy online
Spowolnienie gospodarcze w USA jak na razie nie wpłynęło negatywniena poziom wydatków na internetową reklamę.
Z najnowszego raportu firmy badawczej IDC wynika, że wpierwszych trzech miesiącach bieżącego roku dochody na amerykańskimrynku reklamy online wyniosły 7,1 miliarda dolarów i były wyższe wporównaniu z I kwartałem roku 2007 o 24 procent - informuje serwisClickZ.
IDC przedstawiła również prognozę zakładającą dalszy wzrost napoziomie 15 - 20 procent na kwartał w pozostałej części bieżącegoroku.
Z kolei udziały internetu na całym rynku reklamy w USA mająwzrosnąć z 8,6 procenta obecnie do 15,6 procenta w roku 2012.Dochody zwiększą się w latach 2007 - 2012 z 25,5 do 51,1 miliardadolarów.
W I kwartale liderem rynku reklamy online w USA było Google, zudziałami na poziomie 24,8 procenta (wobec 23,1 procenta przedrokiem). Na kolejnych miejscach znalazły się Yahoo i Microsoft.
źródło: ClickZ
Dołącz do dyskusji: IDC: spowolnienie gospodarcze nie wpływa na rynek reklamy online
http://tytuly-gospodarcze.blogspot.com