SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

“Hotel 52” stracił widzów

Druga seria “Hotelu 52” cieszy się mniejszą popularnością od pierwszej, emitowanej wiosną br. Serial jednak w czasie swojej emisji przegrywa tylko z propozycjami TVP 1 i poprawia wyniki Polsatu względem ubiegłego roku.

Średnio trzy pierwsze odcinki drugiej serii „Hotelu 52” obejrzało 2,51 mln widzów, co dało Polsatowi 17,5 proc. udziału w grupie 4+ i 19,16 proc. w 16-49 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl.

Oznacza to, że serial podniósł widownię Polsatu względem analogicznego okresu ub.r., gdy stację w czwartki między 21.03 a 22.00, śledziło średnio 2,05 mln osób, a jej udział wynosił odpowiednio 15 proc. i 18,57 proc.

Pierwsze trzy epizody drugiej serii produkcji miały jednak mniej widzów niż trzy pierwsze odcinki premierowej serii, które wiosną br. przyciągnęły przed ekrany 3,42 mln widzów, dając  kanałowi udział wynoszący 22,66 proc. w 4+ i 23,71 proc. w 16-49.

W paśmie nadawania „Hotelu 52” Polsat w grupie 4+ przegrał jedynie z TVP 1, która w tym czasie pokazywała „Ranczo”, “Ojca Mateusza” oraz “Sprawę dla reportera” i miała 22,24 proc. udziału. Słabiej od Polsatu wypadły TVP 2 („Dr. House”, „Tancerze”, film; 16,2 proc.) i TVN („W-11”, filmy; 15,23 proc.). Natomiast w grupie komercyjnej Polsat przegrał z Dwójką, a wygrał z Jedynką i TVN-em.

Z danych telemetrycznych wynika, że serial oglądają najchętniej kobiety, widzowie między 30. a 39. rokiem życie i powyżej 45 lat oraz mieszkańcy wsi i średnich miast.

„Hotel 52”  to opowieść o losach pracowników i gości tytułowego, luksusowego hotelu w Warszawie. Jego właścicielką jest Natalia Lipska (w tej roli Laura Samojłowicz), która odziedziczyła go po ojcu. Serial produkuje firma Akson Studio.
 


Widownia „Hotelu 52” odcinek po odcinku

  Wszyscy 4+ 16-49
Data AMR SHR % SHR %
02-09-2010 2 501 660 17,53% 18,92%
09-09-2010 2 554 773 17,59% 19,59%
16-09-2010 2 466 847 17,38% 18,95%
Średnia 2 507 754 17,50% 19,16%


Oglądalność konkurencji w czasie emisji serialu

  Wszyscy 4+ 16-49
Stacja AMR SHR % SHR %
TVP 1 3 176 164 22,24% 14,47%
Polsat – Hotel 52 2 507 754 17,50% 19,16%
TVP 2 2 312 777 16,20% 22,30%
TVN 2 174 383 15,23% 15,01%


Profil widowni „Hotelu 52”

    ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 35,82% 74
  Kobiety 64,18% 124
Wiek  4-9 2,14% 36
   10-15 4,85% 69
  16 - 19 3,54% 61
  20 - 24 4,94% 60
  25 - 29 8,68% 98
  30 - 34 8,93% 109
  35 - 39 8,61% 121
  40 - 44 6,25% 97
  45 - 49 8,48% 119
  50 - 54 10,54% 128
  55 - 59 12,44% 164
  60+ 20,61% 106
Wlk. miasta Wieś 42,40% 109
  < 50 tys. 21,76% 90
  50-100 tys. 7,84% 92
  100-200 tys. 8,76% 110
  > 200 tys. 19,25% 94
Zawód Top management 8,79% 113
  Pracownicy średniego szczebla 15,49% 107
  Pracownicy fizyczni i rolnicy 21,40% 106
  Emeryci 30,30% 122
  Inni 24,03% 74
Wykształcenie Podstawowe 48,22% 105
  Średnie 31,64% 107
  Wyższe 13,16% 115
  Inne 6,99% 54


 

Dołącz do dyskusji: “Hotel 52” stracił widzów

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
BARTEK
świetny serial !
0 0
odpowiedź
User
eva
serial stracił oglądalność, ale poprawia wyniki Polsatu. Rozumiem, że chodzi o inne okresy, ale dla kogoś, kto się nie wczyta, to zupełnie dialektyczno-idiotyczny tytuł materiału. Kto to wymyśla?
20 12
odpowiedź
User
piter
Na początku serial był nawet ok, ale teraz to już nudaaa i nie oglądam gdzieś od połowy 1 serii.
20 12
odpowiedź