Hot dog w prezencie promuje Statoil
Na stacjach Statoil rozpoczęła się promocja „5+1 hot dog w prezencie”. Wspierają ją działania reklamowe przygotowane przez agencję Momentum Worldwide.
W ramach promocji, która ruszyła na stacjach Statoil 2 maja, każdy, kto kupi 5 hot dogów i uzbiera 5 kuponów konkursowych, kolejnego hot doga dostanie za darmo. – Hot dog jest sztandarowym produktem silnie kojarzonym z naszą marką, w końcu jako pierwsza w Polsce sieć stacji paliwowych wprowadziliśmy go do swojej oferty – uzasadnia Aleksandra Machnicka, dyrektor działu marketingu w Statoil Polska. – Nasza ubiegłoroczna promocja z hot dogami spotkała się bardzo dobrym przyjęciem klientów, dlatego postanowiliśmy ją powtórzyć – dodaje.
Akcję – zaplanowaną do końca czerwca – wspierają działania reklamowe, które obecnie obejmują stacje Statoil (materiały POS), w drugiej połowie będą prowadzone w radiu, a w czerwcu – na billboardach w pobliżu stacji Statoil. Kreacją i produkcją tej kampanii zajęła się agencja Momentum Worldwide.
Dołącz do dyskusji: Hot dog w prezencie promuje Statoil