SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Hela w opałach' nie dała rady konkurencji

Nadawana w niedzielne wieczory w TVN trzecia seria sitcomu "Hela w opałach" miała mniejszą widownię od propozycji konkurencyjnych stacji. Cieszyła się także mniejszą popularnością niż emitowana rok temu pierwsza odsłona serialu.

Średnia oglądalność trzeciego sezonu "Heli w opałach" wyniosła 2,56 mln widzów przy udziałach w rynku na poziomie 18,69 proc. (w grupie 4+) i 21,09 proc. (w grupie 16-49) - wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.

Wyższą widownię od drugiej serii miała pierwsza, która emitowana była przez TVN w analogicznym okresie zeszłego roku. Oglądało ją średnio 2,85 mln osób przy udziałach wynoszących odpowiednio 20,94 proc. i 25,29 proc.

Wszyscy 4+
16-49
Data AMR SHR % SHR %
16-12-2007 2 210 141 15,28% 17,74%
09-12-2007 2 582 509 17,97% 20,76%
02-12-2007 2 938 002 19,79% 22,85%
25-11-2007 3 154 009 20,97% 23,55%
18-11-2007 3 110 795 20,52% 23,31%
11-11-2007 2 674 441 18,02% 20,71%
04-11-2007 3 170 788 20,17% 22,73%
28-10-2007 2 630 576 17,67% 19,61%
21-10-2007 2 551 304 18,04% 21,96%
14-10-2007 2 258 118 17,72% 20,94%
07-10-2007 2 435 302 18,55% 21,13%
30-09-2007 2 198 495 18,26% 16,84%
23-09-2007 2 193 529 20,09% 22,54%
16-09-2007 2 250 528 20,96% 24,75%
09-09-2007 2 133 504 16,85% 17,39%
średnia 2 559 251 18,69% 21,09%

W czasie nadawania "Heli w opałach" (niedziele 18.30) TVN zajęła czwarte miejsce pod względem udziałów w rynku telewizyjnym. Liderem była TVP 1, emitująca w tym czasie m.in. programu "Szkoda gadać" i "Ranczo Wilkowyje - jak powstawał film", które wybierało 2,86 mln widzów. Na drugim miejscu znalazł się Polsat (m.in. "Rodzina Zastępcza Plus" i "Wydarzenia"; 2,7 mln), a na trzecim uplasowała się TVP 2 (m.in. "Panorama" i "Starter"), która z widownią na poziomie 2,58 mln, niewiele wyprzedzała TVN.

Na reklamach emitowanych wokół trzeciej serii "Heli w opałach" TVN zarobiła w sumie 6,1 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).


Wszyscy 4+
Data AMR SHR %
TVP 1 2 858 566 20,80%
Polsat 2 698 585 19,63%
TVP 2 2 577 323 18,75%
TVN - Hela w opałach 2 559 251 18,69%

Jak wynika z danych telemetrycznych trzeci sezon sitcomu oglądały najchętniej kobiety, widzowie od 25 do 44 lat oraz powyżej 50. roku życia, mieszkańcy średnich i dużych miast oraz osoby z wykształceniem podstawowym i średnim.



AFF ADH %
Płeć Mężczyźni 71 34,40%

Kobiety 127 65,60%
Wiek 4- 9 52 3,25%

10- 15 82 6,50%

16 - 19 46 2,89%

20 - 24 48 4,30%

25 - 29 108 9,07%

30 - 34 128 9,73%

35 - 39 118 7,76%

40 - 44 100 6,76%

45 - 49 93 7,48%

50 - 54 141 11,62%

55 - 59 155 10,78%

60+ 110 19,88%
Wlk.miasta Wieś 73 28,16%

< 50 tys. 96 23,14%

50-100 tys. 115 10,26%

100-200 tys. 130 10,43%

> 200 tys. 136 28,01%
Zawód Top management 83 6,70%

Pracownicy szczebla średniego 131 15,82%

Pracownicy fizyczni i rolnicy 95 18,12%

Emeryci 129 33,65%

Inne 74 25,71%
Wykształcenie Podstawowe 108 49,26%

Średnie 103 30,41%

Wyższe 98 10,58%

Inne 69 9,75%

Kolejna, czwarta seria "Heli w opałach" pojawi się w TVN wiosną przyszłego roku. Zdjęcia do nowych odcinków mają ruszyć w styczniu.

Dołącz do dyskusji: 'Hela w opałach' nie dała rady konkurencji

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl