Nowa odsłona serwisu „Harpers Bazaar” stawia na fotografię i wideo oraz poszerza ofertę dla reklamodawców
Polska edycja magazynu „Harpers Bazaar” zyskała nową wersję serwisu internetowego. Wydawca, Marquard Media Polska twierdzi że przyspieszył działanie strony, wśród treści wyeksponował warstwę wizualną w postaci zdjęć i materiałów wideo, zaoferował także reklamodawcom nowe formaty i możliwości promocji marek.
Jak informuje w komunikacie Marquard Media Polska nowy serwis Harpersbazaar.pl dzięki uproszczonej strukturze informacji zyskał na lekkości i nowoczesności zachowując przy tym swój charakter. Ponadto strona została zoptymalizowana pod kątem UX i czasu ładowania oraz viewability.
- Postawiliśmy na mocną ekspozycję pięknych zdjęć, które są wizytówką magazynu oraz mocno wyeksponowaliśmy dział wideo, w którym użytkownicy znajdą materiały z sesji, wywiady ze znanymi osobistościami ze świata mody i kultury oraz autorskie cykle przygotowywane przez redakcję magazynu – podkreśla Joanna Mroczkowska, digital head of Fashion, Beauty & Fit w Marquard Media Polska. - Chciałabym, by Harpersbazaar.pl kojarzony był z jakością, której wciąż brakuje w internecie. Tworząc nasze treści pamiętamy o DNA „Harper's Bazaar”, który jest najstarszym magazynem o modzie na świecie. Mamy zamiar wciąż mocno wspierać polską modę i, jak dotychczas, dostarczać unikatowe i ekskluzywne materiały.
Wydawca podkreśla, że wraz z nową wersję serwisu poszerzona została oferta skierowana do reklamodawców i marek.
- Do oferty wprowadziliśmy atrakcyjne sekcje specjalne i moduły dla naszych reklamodawców, którzy w otoczeniu treści premium mogą zaprezentować swoje produkty – zapowiada Justyna Duszyńska, dyrektor ds. sprzedaży MMP. - Oprócz rozwiązań technologicznych bardzo mocno będziemy ich wspierać również przy tworzeniu materiałów w ramach uruchomionego Content Studio, które tworzą nasi znakomici redaktorzy, styliści, fotografowie i producenci sesji.
Nową odsłonę serwisu przygotował zespół wewnętrzny Marquard Media Polska .
W ub.r. średnia sprzedaż „Harper's Bazaar” wynosiła 21 532 egz., internetowa platforma magazynu notuje ponad 205 tys. użytkowników (dane za styczeń br.).
Dołącz do dyskusji: Nowa odsłona serwisu „Harpers Bazaar” stawia na fotografię i wideo oraz poszerza ofertę dla reklamodawców