'Handel ludźmi jest faktem'
Rozpoczyna się główny etap kampanii "Handel ludźmi jest faktem". Akcja obejmuje telewizję, internet i outdoor.
Kampania "Handel ludźmi jest faktem" podkreśla, że ten problem dotyczy również Polski, zwłaszcza w kontekście emigracji zarobkowej. Wykorzystywany w akcji spot pokazuje wyjeżdżającego do pracy za granicą bohatera przemieszczającego się po taśmie lotniskowej, która okazuje się taśmą sklepową, on jest skanowany jak produkt. - Mamy nadzieję, że taki przekaz zwróci uwagę na mało uświadomione w społeczeństwie aspekty handlu ludźmi oraz skłoni osoby wkraczające na rynek pracy do dokładnego sprawdzania pracodawców, do jakich się wybierają - opisuje Anna Rostocka, szefowa polskiego biura Międzynarodowej Organizacji do Spraw Migracji IOM. W ramach kampanii uruchomiono też stronę internetową www.stophandelludzmi.pl, gdzie znajdzie się poradnik dla każdego wybierającego się do pracy za granicą.
Akcja od 15 do 22 października obejmuje spot emitowany w
wagonikach warszawskiego metra, od 16 do 23 października - wystawę
w hali głównej dworca PKP Warszawa Centralna, a od 18 października
do końca listopada - reklamę w MTV Polska, VIVA Polska, VH1 Polska,
Comedy Central Polska, TVN Style, TVN Turbo, TVN Warszawa i
TVN7.
Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Saatchi &
Saatchi, a opracowaniem strategii zajął się jej dział Think
Tank.
Dołącz do dyskusji: 'Handel ludźmi jest faktem'