Grey będzie reklamować Chevrolet w Europie Środkowej i Wschodniej
Sieć Grey CEE & Turkey wygrała przetarg na całościową obsługę reklamową marki Chevrolet w Europie Środkowej i Wschodniej. Zwycięska strategia powstała we współpracy oddziałów koncernu z krajów tego regionu.
Międzynarodowa agencja reklamowa Grey CEE & Turkey w wyniku wygranego przetargu będzie prowadzić całościową komunikację marketingową marki Chevrolet w Europie Środkowej i Wschodniej. Strategia, którą General Motors uznało za najlepszą, powstała przy współpracy oddziałów agencji z Budapesztu, Bukaresztu, Warszawy, Moskwy i Istambułu.
Przy tworzeniu projektów kampanii centralnym biurem będzie Grey Budapeszt, a placówki sieci reklamowej we wszystkich krajach regionu będą blisko współpracować z lokalnymi przedstawicielami marki Chevrolet.
Dołącz do dyskusji: Grey będzie reklamować Chevrolet w Europie Środkowej i Wschodniej