Google testuje rozszerzalne reklamy
Firma Google rozpoczęła testy rozszerzalnych reklam (expandableads) w swoich sieciach AdSense i AdWords.
Tego typu reklamy zwiększają swój rozmiar po kliknięciu na nieprzez użytkownika, oferując mu dodatkowe treści od reklamodawcy,np. zwiastuny filmów czy klipy z gier wideo.
Google zapewnia, że w jego usłudze szerokość i wysokość reklamypo rozwinięciu będzie co najwyżej dwukrotnie większa odoryginalnego rozmiaru oraz że użytkownik będzie mógł ją zamknąć wkażdej chwili.
Z kolei reklamodawca otrzyma pieniądze dopiero po drugimkliknięciu reklamy, które skieruje internautę na jego witrynę.
W sieci AdSense program rozszerzalnych reklam jest dostępny wAmeryce Północnej i Europie, w języku holenderskim, angielskim,francuskim, niemieckim, włoskim, portuagalskim lub hiszpańskim.Natomiast w przypadku AdWords usługa znajduje się w fazie beta ijest dostępna tylko dla amerykańskich reklamodawców uczestniczącychobecnie w programie 3rd Party Ad Serving.
źródło: MarketingVOX
Dołącz do dyskusji: Google testuje rozszerzalne reklamy