G+J wprowadza nowy magazyn pod marką 'Focus'
"Tester" - to kolejny tytuł wydawnictwa G+J Polska będący wydaniemspecjalnym magazynu "Focus". Miesięcznik zawiera m.in. zadanialogiczne, quizy i krzyżówki. Pierwszy numer pisma trafił dosprzedaży dziś.
W magazynie znaleźć można także testy na inteligencjęprzygotowane przez prof. Jacka Leluka z zarządu organizacji MensaPolska. W każdym z kolejnych numerów czytelnicy będą mogli przy ichpomocy zbadać jedną cechę swojego intelektu lub osobowości.Redaktorem naczelnym pisma jest Michał Wójcik, kierującyjednocześnie redakcją "Focusa".
"Tester" liczy 78 stron i wydawany jest w formacie 136 mm na 210mm. Promocyjna cena pierwszego wydania miesięcznika to 2,99 zł.Wydawca nie ujawnia nakładu pisma.
Wprowadzeniu "Testera" na rynek towarzyszy wsparcieautopromocyjne w tytułach G+J Polska ("Focus", "Focus Historia","Claudia", "Naj", "Gala", "Rodzice") oraz w należących do wydawcyserwisach internetowych Focus.pl i Kobieta.pl. Za kreację iplanowanie mediów odpowiedzialny był dział marketinguwydawnictwa.
"Tester" jest czwartym tytułem wydawanym przez G+J Polska podmarką "Focus" po głównym "Focusie" oraz pismach "Focus Historia" i"Focus Ekstra".
Dołącz do dyskusji: G+J wprowadza nowy magazyn pod marką 'Focus'