“Focus” ma 64 strony więcej niż zwykle
Czerwcowy numer miesięcznika “Focus” (G+J Polska) ukazał się we wtorek 24 maja br. w objętości 172 stron, czyli o 64 strony większej niż zwykle. Numerowi towarzyszy wsparcie promocyjne.
- Zdecydowaliśmy się na powiększenie objętości czerwcowego „Focusa” ponieważ takie zabiegi spotykają się z bardzo przychylnym przyjęciem naszych czytelników. Zachęcił nas również sukces sprzedażowy jubileuszowego numeru z października ubiegłego roku (10/2010), który liczył 204 strony. Sprzedaż tego numeru wyniosła 142.448 egzemplarzy i była o 37 proc. wyższa od średniej sprzedaży w 2010 r. - mówi Małgorzata Nocuń, dyrektor promocji i wydawniczy miesięcznika „Focus”. Numer czerwcowy ukazał się w normalnej cenie 7,99 zł i w nakładzie 170 tys. egz.
Kampania towarzysząca wydaniu obejmuje telewizję (Discovery Channel, TV 4), Radio ZET, internet (Wirtualna Polska, Focus.pl, Chip.pl), prasę („Logo”, „TopGear”, „Auto Świat”, „Newsweek”, „Focus Historia”), punkty sprzedaży (HDS/Inmedio) oraz cityinfoTV w warszawskim Metrze. Za kreację oraz planowanie mediów odpowiada dział marketingu pisma.
Dołącz do dyskusji: “Focus” ma 64 strony więcej niż zwykle