Eurosport: nowa wizualizacja marki
1 lutego 2007 roku Eurosport wprowadza nowy jednolity system graficzny dla wszystkich produktów wchodzących w skład Grupy Eurosport.
"Marka Eurosportu jest jedną z najlepiej rozpoznawalnych w Europie. Dlatego chcieliśmy wykorzystać jej siłę i ujednolicić logotypy pozostałych naszych produktów. Ta ewolucja gwarantuje pozostałym markom lepszą rozpoznawalność i pozwoli być kojarzonym jako ekspert w dziedzinie sportu, a naszą ambicją jest postrzeganie Eurosportu w całej Europie jako sportowego eksperta." – powiedział Laurent-Eric Le Lay CEO Eurosportu.
Nowy wzór logotypów uproszcza i ujednolica wygląd wszystkich produktów Eurosportu. Wzmacnia tożsamość całej Grupy oraz wykorzystuje siłę Eurosportu w promocji wszystkich marek. W skład każdego logotypu wchodzi znany z ekranów telewizorów symbol Eurosportu, który w połączeniu z dodatkowym elementem graficznym tworzy niezależny symbol innej marki.
Nowością w nowym systemie graficznym Eurosportu jest przedstawienie wszystkich produktów Grupy Eurosport w postaci specjalnych banerów, których motywem przewodnim jest gwiazda. Nowy system graficzny został opracowany przez paryską agencję Charlie specjalizującą się w wizualizacji marek oraz projektowaniu logotypów.
Dołącz do dyskusji: Eurosport: nowa wizualizacja marki