Euro EFFIE, druga runda obrad jury
W piątek, 28 lipca rozpoczyna się druga runda obrad jury Euro Effies 2006.
Na shortliście znalazły się prace 19 agencji z Austrii, Czech, Francji, Niemiec, Grecji, Węgier, Indii, Irlandii, Polski, Rosji, Hiszpanii, Szwajcarii, Holandii i Wielkiej Brytanii. Ogłoszenie wyników nastapi podczas uroczystej gali, która odbędzie się 27 września w Brukseli.
EFFIE to jeden z najważniejszych na świecie konkursów efektywności reklamy, efektu rynkowego kampanii reklamowej. Po raz pierwszy został zorganizowany w 1968 r. w Nowym Jorku przez Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu.
W jury zasiadają przedstawiciele agencji reklamowych, a także reklamodawców oraz przedstawicieli domów mediowych, europejskich firm marketingowych i badawczych. Do grona tegorocznego jury zaproszony został również Jarek Ziębiński, Chairman and CEO Central and Eastern Europe Leo Burnett Warszawa, jedyny przedstawiciel agencji reklamowej z obszaru Europy Środkowej i Wschodniej.
W zeszłym roku, po raz pierwszy w historii polskiej reklamy, Euro EFFIE tarfiło do polskiej agencji – Leo Burnett Warszawa. Nagroda została przyznana za kampanię reklamową wprowadzającą nową markę podpasek Naturella z portfela Procter&Gamble.
Dołącz do dyskusji: Euro EFFIE, druga runda obrad jury