Eskadra Promarket dla Blend-a-Med
Agencja marketing services Eskadra Promarket zrealizowała projekt internetowy dla marki Blend-a-Med
Zadaniem agencji była kreacja oraz realizacja specjalnej sekcji serwisu "Uroda" Portalu Onet.pl poświęconej wybielaniu zębów. Zakładka SMACZNE WYBIELANIE składa się z czterech głównych elementów: testu "Wybierz swój smak", strony produktowej, prezentacji szczoteczki Spinbrush Pro-Whitening oraz artykułów tematycznych.
Najbardziej wyeksponowanym elementem sekcji jest test GRAJ W KOLORY, WYBIERZ SWÓJ SMAK pozwalająca w zabawny sposób dobrać odpowiednią pastę z nowej serii Whitening Impressions do cech osobowości i upodobań.
Projekt realizowany dla Blend-a-Med jest jednym z kilku, które Eskadra Promarket realizuje dla koncernu P&G. Agencja, której powstanie jest efektem fuzji Eskadry BTL z Promarket Group, dynamicznie rozwija się, ciągle zdobywając nowych Klientów. Agencja obsługuje także wszystkich Klientów, dla których do tej pory pracowała Eskadra BTL.
Dołącz do dyskusji: Eskadra Promarket dla Blend-a-Med