Enea wybiera agencję badawczą. Jesienią przetargi reklamowy, mediowy i eventowy
Trwa przetarg Enei na agencję do badań marketingowych. Jesienią firma wybierze też agencję reklamową, dom mediowy i agencję eventową.
Do przetargu dotyczącego badań marketingowych Enea zaprosiła sześć agencji. Firma nie ujawnia ich nazw.
Wybrana agencja przez dwa lata będzie realizować badania marketingowe dotyczące m.in. marki Enea, tendencji rynkowych, preferencji klientów, prowadzonej aktywności reklamowej i komunikacyjnej, a także badania wśród pracowników Enei. Przetarg zostanie rozstrzygnięty we wrześniu. Do tej pory firma współpracowała w tym zakresie z różnymi agencjami.
Enea do końca br. przeprowadzi też przetargi na agencję reklamową, dom mediowy i agencję eventową. Ostatnio firma współpracowała z agencją reklamową Grupa Codex, domem mediowym Mindshare Polska oraz, w zależności od potrzeb, z różnymi agencjami eventowymi.
W wyniku tych przetargów Grupa Enea chce wprowadzić spójne standardy w swojej komunikacji korporacyjnej i marketingowej.
Dołącz do dyskusji: Enea wybiera agencję badawczą. Jesienią przetargi reklamowy, mediowy i eventowy