'Elle' dołączyło specjalną kartę dla czytelniczek
Do październikowego numeru miesięcznika "Elle" (Burda Media Polska) dołączona została karta "Elle", która umożliwi czytelniczkom robienie zakupów w partnerskich punktach sprzedaży z rabatami oraz udział w organizowanych wyłącznie dla nich imprezach.
W każdym wydaniu magazynu pojawiać się będą nowe adresy partnerskich sklepów, w których czytelniczki będą mogły skorzystać ze specjalnej oferty zakupowej. W numerze październikowym prezentowane są sklepy z ubraniami i kosmetykami. Wśród imprez przeznaczonych dla posiadaczek kary znajdą się: warsztaty modowe i urodowe z udziałem redakcji "Elle" czy pokazy mody i makijażu w centrach handlowych.
Październikowe wydanie "Elle" z kartą ukazało się dzisiaj w nakładzie 120 tys. egz. i normalnej cenie 7,40 zł. Wspiera go kampania reklamowa obejmująca radio (Radio Kolor, Radio Pin) oraz internet (Lula.pl, Groszki.pl, Luxlux.pl, Snobka.pl, Kafeteria.pl, Pudelek.pl, Wp.pl oraz Allegro.pl). Za przygotowanie akcji i zaplanowanie mediów odpowiadał dział marketingu Burda Media Polska.
Dołącz do dyskusji: 'Elle' dołączyło specjalną kartę dla czytelniczek