Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta Cyfrowego Polsatu
W poniedziałek platforma uruchomiła kolejny kanał komunikacji z abonentami - eBOK.
Strona jest dostępna pod adresem www.ebok.cyfrowypolsat.pl.
- Coraz więcej polskich widzów korzysta z internetu, jako narzędzia codziennej komunikacji, dlatego zadecydowaliśmy o zaproponowaniu naszym abonentom łatwego i szybkiego dostępu do ich konta abonenckiego. Dzięki temu samodzielnie mogą zarządzać swoimi rachunkami i decydować o odbieranej ofercie. – mówi Andrzej Matuszyński, Dyrektor ds. Obsługi Klienta.
Już teraz klienci mogą sprawdzić stan swoich płatności, wydrukować przelew pocztowy lub zlecenie płatności w banku, przejrzeć historię zmian w umowie pomiędzy stronami, zapoznać się z parametrami swojego dekodera, wydrukować jego instrukcję obsługi, wznowić połączenie z satelitą, przywrócić fabryczne ustawienie kodu PIN swojego dekodera, czy poznać nowości w ofercie programowej. W drugim etapie w eBOKu pojawią się kolejne funkcjonalności – możliwość dokonywania płatności elektronicznych, przeksięgowania środków pomiędzy pakietami, czy zmiany danych osobowych.
Bardzo dużym powodzeniem cieszy się nasze telefoniczne Interaktywne Centrum Obsługi Klienta, które uruchomiliśmy ponad 2 lata temu. Wierzymy, że jego śladem także Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta zyska w krótkim czasie zaufanie naszych klientów. – dodaje Matuszyński.
Dołącz do dyskusji: Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta Cyfrowego Polsatu