SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Egmont wydał pismo związane z kolejnym musicalem Disneya

Wydawnictwo Egmont Polska wprowadziło na rynek miesięcznik "CampRock" nawiązujący tematyką do młodzieżowego musicalu Disneya o tymsamym tytule. Pismo skierowane jest do dziewcząt i chłopców w wieku7-12 lat.

W magazynie znajdują się ciekawostki dotyczące filmu i jegobohaterów, testy, gry, porady, a także ilustrowane zdjęcia z planufilmowego. Do pisma od drugiego numeru dołączany będzie dodatek,natomiast z pierwszego wydania czytelnicy mogą wyciąć szablonumożliwiający samodzielne przygotowanie koszulki.

"Camp Rock" liczy 36 stron i ukazuje się w formacie 210x280mm.Cena magazynu to 7,90 zł, a jego nakład wynosi 50 tys. egz.Redaktor prowadzącą tytułu została Joanna Szabunio.

camp

Wprowadzenie na rynek miesięcznika wspierają konkursyinternetowe i telewizyjne, a także reklama w tytułach własnychwydawnictwa Egmont Polska. Kreację przygotowała agencja DSK, aplanowaniem mediów zajął się dom mediowy MPG. Wydawca pisma zostałtakże sponsorem teleturnieju "Dzieciaki górą", emitowanego naantenie TVP 2.

Oprócz miesięcznika "Camp Rock", Egmont Polska wydaje także dwainne magazyny oparte na formule zaczerpniętej z telewizyjnychprodukcji muzycznych. Są to pisma "Hannah Montana" i "High SchoolMusical" .

Dołącz do dyskusji: Egmont wydał pismo związane z kolejnym musicalem Disneya

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl