Edukowanie o niszczeniu
Krakowska Agencja Public Relations zyskała kolejnego klienta, Fellowes SA
Fellowes SA to amerykański potentat w produkcji i sprzedaży sprzętu biurowego, a przede wszystkim niszczarek do dokumentów.
Polski oddział Fellowes, w ślad za kampaniami przeprowadzonymi wcześniej w USA i Wielkiej Brytanii, przystąpił do szeroko zakrojonej akcji edukacyjnej, której celem jest uświadomienie, jak poważne niebezpieczeństwa kryją się za beztroskim postępowaniem z dokumentami papierowymi.
Krakowska Agencja Public Relations zajmuje się w ramach tej kampanii współpracą z redakcjami pism i portali adresowanych do biznesu. Niezależnie od tego Fellowes wspiera te działania ogłoszeniami płatnymi m.in. w Newsweeku, Wprost, Rzeczpospolitej i Businessman Magazine oraz w portalu money.pl, a także bilboardami sponsorskimi w TVP2 i TVN24. Druga część kampani zaplanowana jest na jesień.
Dołącz do dyskusji: Edukowanie o niszczeniu