Edipresse rusza do walki o internet
Zmiany personalne w Dziale Internetu i Marketingu Mobilnego Edipresse.
Wydawnictwo Edipresse (m.in. Viva, Przekrój, Przyjaciółka) postanowiło mocniej zaistnieć w sieci. W dziale internetowym wydawnictwa nastąpiły zmiany kadrowe.
Z dniem 1.01.2007 roku stanowisko kierownika działu reklamy Edipresse Polska w Internecie objął Cezary Malinowski, który wcześniej pracował w dziale sprzedaży portalu Gazeta.pl na stanowisku Account Managera. Do jego obowiązków należy realizacja budżetów dla serwisu polki.pl, babyonline.pl oraz witryn tytułów.
Kierownikiem ds. technologii został Jacek Pecko, związany z Edipresse od sierpnia 2006 roku. Odpowiada za poprawne działanie wszystkich serwisów internetowych oraz emisję kampanii reklamowych klientów.
Kierownikiem ds. contentu parentingowego została Marta Fidecka, która prowadzi serwis www.babyonline.pl.
Tomasz Sofuł, kierownik ds. promocji w Internecie poza serwisem polki.pl i serwisami tytułów odpowiada za wprowadzenie na rynek serwisu parentingowego www.babyonline.pl.
W strukturze działu zostało zlikwidowane stanowisko redaktora naczelnego serwisu polki.pl. Dotychczasowa redaktor naczelna, Marta Sobolska rozstaje się z wydawnictwem z końcem stycznia 2007. Jednocześnie z początkiem roku stanowisko Dyrektora ds. Marketingu Mobilnego objął Kordian Wesołowski związany z Edipresse od maja 2005 roku. Wcześniej pracował na stanowisku Specjalisty ds. Marketingu Mobilnego w Edipresse Polska. Waldemar Kurek – Mosakowski, dotychczas odpowiedzialny za ten segment działalności, rozstał się z wydawnictwem z końcem roku 2006.
Działem internetowym Edipresse Polska kieruje od 1 listopada 2006 roku Anna Kęsicka, Pełnomocnik Zarządu ds. Internetu.
Czas na zmiany w serwisach
Wydawnictwo Edipresse Polska zapowiada przebudowywane wszystkich dotychczasowych serwisów internetowych i uruchomienie nowych.
Pierwszy krok już zrobiono w tym kierunku. 3 stycznia 2007 roku uruchomiono serwis parentingowy www.babyonline.pl. Serwis skierowany jest do osób oczekujących lub planujących dziecko oraz do rodziców dzieci do 7 roku życia.
Od stycznia dostępna jest wersja testowa witryny. Zawiera ona podstawowe działy: poród, ciąża, noworodek, niemowlę, maluch, karmienie, zdrowie, wychowanie i rodzina. Z początkiem lutego do serwisu zostaną wprowadzone nowe unikalne funkcjonalności: kalendarz rozwoju ciąży i dziecka, fora dla rodziców, a także filmy wideo z ćwiczeniami dla kobiet po porodzie oraz szkoła rodzenia w Internecie. Co tydzień zarejestrowani użytkownicy serwisu otrzymają na swoją skrzynkę porady i informacje związane z konkretnym momentem rozwoju ciąży i dziecka.
W serwisie znajdą się artykuły dotyczące wychowania dzieci, porady lekarzy i specjalistów. Uruchomienie projektu poprzedził cykl badań dotyczących funkcjonalności oraz oczekiwań merytorycznych wobec serwisu.
Autorem koncepcji merytorycznej i funkcjonalnej jest redakcja babyonline.pl pod kierunkiem Marty Fideckiej, która pełni funkcję kierownika ds. contentu parentingowego. Na potrzeby serwisu został stworzony unikalny system aktualizacji treści (CMS) autorstwa agencji Supermedia.
Dołącz do dyskusji: Edipresse rusza do walki o internet